|
| کد مطلب: ۱۰۹۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

صبرکنید رئیسی از سوریه برگردد، وزرا را به مجلس معرفی خواهد کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های صمت، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی به زودی به مجلس معرفی می شوند.

صبرکنید رئیسی از سوریه برگردد، وزرا را به مجلس معرفی خواهد کرد
منبع: اقتصاد نیوز |

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با معرفی وزرای پیشنهادی سه وزرات خانه به مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیری که اکنون باید معرفی شوند، وزیر جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و صمت هستند. البته درباره وزارت بازرگانی نیز امید است پس از اینکه دوفوریت آن در جلسات گذشته تصویب شد، هفته آینده جزئیات و بررسی‌های لازم در مجلس انجام شود تا وزیر این وزارت‌خانه نیز معرفی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همه وزرا با هم معرفی خواهند شد؟ عنوان کرد: الزامی ندارد که همه وزرا با هم معرفی شوند اما بهتر است هرچه زودتر معرفی این چهار وزیر صورت بگیرد تا کابینه تکمیل شود.

حسینی همچنین در خصوص گمانه‌زنی‌های صورت گرفته مبنی بر جابجایی افراد در دولت و احتمال انتخاب معاون اجرایی رئیس‌جمهور به عنوان یکی از وزرای جدید، بیان کرد: خیر؛ این‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های افراد است و هیچ‌چیز هنوز قطعیت ندارد؛ امید است بعد از بازگشت رئیس‌جمهور از سفر سوریه این معرفی صورت بگیرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین