|
| کد مطلب: ۱۰۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

با تداوم درگیری‌ها؛ «خارطوم» تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

در پی ادامه درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت سودان، مقامات دولتی اعلام کردند که همه ادارات و موسسات دولتی در این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

با تداوم درگیری‌ها؛ «خارطوم» تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
منبع: مهر |

به گزارش روسیا الیوم، دولت سودان اعلام کرد با توجه به درگیری‌هایی که در خارطوم پایتخت سودان در حال وقوع است، ادارات به طور کامل تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

روز شنبه دولت سودان با صدور بخشنامه‌ای اداری، پایان تعطیلات اداری عید سعید فطر را اعلام کرد. براین اساس قرار بود کارمندان دولتی از روز یکشنبه در محل کار خود حاضر باشند.

اما در بخشنامه جدید، آمده است: با توجه به شرایط امنیتی خارطوم و برآوردهای انجام شده، دبیرخانه شورای اداری دولت در خارطوم اعلام می‌کند که تمامی کارمندان واحدهای مختلف اداری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود، اما این تعطیلی شامل بخش‌های مدیریت بحران و خدمات حیاتی نمی‌شود.

درگیری‌ها بین نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی ژنرال حمیدتی و نیروهای ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان، با وجود آتش بس ۷۲ ساعته‌ای که پنج‌شنبه گذشته اعلام شد همچنان ادامه دارد. دو طرف این درگیری نیز دیگری را به نقض آتش‌بس متهم می کند.

گفتنی است از ۱۵ آوریل جاری به علت درگیری نیروهای پشتیبانی سریع و ارتش سودان شهرهای مختلف سودان به خصوص خارطوم پایتخت این کشور، صحنه آشوب و جنگ داخلی بوده است.

ارسال نظر

پربازدیدترین