|
| کد مطلب: ۱۰۸۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله سلیمانی چقدر در بانک پول داشت؟

بعد از سوءقصد روز گذشته به آیت الله عباسعلی سلیمانی که از علمای خوشنام و با مقبولیت بالای مردمی مازندران به شمار می‌آید بسیاری از رسانه‌های معاند با محوریت منافقین شروع به تخریب شخصیت مرحوم سلیمانی کرده‌اند.

آیت الله سلیمانی چقدر در بانک پول داشت؟
منبع: تسنیم |

در ادعای مطرح شده آمده است که آیت‌الله سلیمانی برای دریافت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد به بانک ملی بابلسر مراجعه کرده بود و رئیس بانک اعلام می‌کند این میزان وجه قابل دریافت از شعبه بابلسر نبوده و باید از دیگر شهرها تأمین شود.

در ادامه این ادعاها آمده است که آیت‌الله سلیمانی می‌گوید ۴۲۰ میلیارد تومان در این شعبه پول دارد و نگهبان بانک که در تهیه تخم مرغ ناتوان بوده، با سلاح به مرحوم سلیمانی شلیک می‌کند.

هرمز پژولیده، مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران درباره ادعای دروغین رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی میلیاردی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت:‌ حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی قرض‌الحسنه پس‌انداز با رقمی جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه بحث‌های مطرح شده در رسانه‌های معاند صد درصد دروغ محض است افزود: طلب وجه نقد از شعبه بانک بابلسر صحت ندارد و آیت‌الله سلیمانی برای جابجایی وجه به میزان ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بانک مراجعه کرده بود و تراکنش بانک نیز به همین میزان صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک ملی مازندران ادامه داد: موجودی حساب آیت‌الله سلیمانی رقمی جزئی و در حدود همان میزان برداشت بوده است»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین