|
| کد مطلب: ۱۰۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

آخرین اخبار درمورد زمان دادگاه نیلوفر حامدی و الهه محمدی

ستایشی گفت: در ارتباط با نیلوفر حامدی و الهه محمدی، پرونده متضمن کیفرخواست است که به متهمان ابلاغ شده و به منظور صدور رای قانونی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است.

آخرین اخبار درمورد زمان دادگاه نیلوفر حامدی و الهه محمدی
منبع: فارس |

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز در بیست‌وسومین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره پرونده دستگیرشدگان ناآرامی‌های پاییز ۱۴۰۱ از جمله نیلوفر حامدی و الهه محمدی گفت: نسبت به جرائم مختلفی که صورت می‌گیرد واقعا در کمترین زمان ممکن، پرونده در دادسرا رسیدگی و برای صدور رای قانونی به مرجع صالح ارسال می شود و این افتخار ماست. اینکه افراد مدتها تحت بازداشت هستند را نمی پذیریم.

وی افزود: در ارتباط با دو نفری که گفتید، پرونده متضمن کیفرخواست است که به متهمان ابلاغ شده و به منظور صدور رای قانونی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شده است. اتهام این دونفر همکاری با دولت متخاصم امریکا و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.

وی افزود: در جلسه ۲۸ فروردین ماه که فرایند ابلاغ کیفرخواست محقق شد، پرونده مطالعه شد و هر دو متهم در همان روز ۲۸ فروردین با خانواده هایشان حضوری ملاقات کردند. پرونده در حال حاضر در اختیار وکلای متهمان است‌ و کسانی که ایراد می گیرند و حرف هایی می زنند بشنوند که پرونده برای تدارک دفاع دراختیار وکلای آنها قرار گرفته و پس از مطالعه، وقت رسیدگی تعیین می شود. از ۳۰فروردین سال جاری، فرایند مطالعه پرونده انجام شده است و به نظر می رسد طی یک ماه، وقت رسیدگی تعیین می شود و جلسات دادگاه برگزار می شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین