|
| کد مطلب: ۱۰۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

عذرخواهی علیرضا پناهیان از مردم روی آنتن زنده!

حجت الاسلام پناهیان در سحر آخرین روز ماه مبارک رمضان از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی علیرضا پناهیان از مردم روی آنتن زنده!

حجت الاسلام پناهیان که در سحرهای ماه مبارک رمضان به عنوان کارشناس ثابت برنامه «ماه من» از شبکه سوم سیما با مردم سخن می‌گفت، در آخرین روز این برنامه از مردم به واسطه طرح مبحثی خاص برای سحرهای ماه مبارک عذرخواهی کرد. او گفت این مبحث عمیق و غیر جذاب که شاید به خاطر بیان شخص من هم باشد، می‌توانست برای برنامه هم بد باشد اما بازخوردهای مردم نشان داد که اینطور نیست. با این حال برای انتخاب موضوع «انحراف در دین» از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی در عین حال تاکید کرد: بعد از چهل سال فعالیت تبلیغی در حوزه دین، معتقدم اکثر افرادی که در کشور دین گریز هستند و مشکلاتی در دینداری دارند، به خاطر «سوء تفاهم» است و شاید علت اصلی این سوء تفاهمات امثال بنده و طلبه ها باشیم. 

شایان ذکر است مباحث ماه مبارک رمضان پناهیان در برنامه سحرگاهی شبکه سه بارها با واکنش رسانه‌ها و کارشناسان همراه و خبرساز شد. مباجثی که بارها باعث ایجاد سوء تفاهم شد و پناهیان در روز بعد و یا روزهای بعد مجبور به توضیحاتی درباره اظهاراتش شد.

پناهیان چند شب قبل او با انتقاد از مدیران دولت رئیسی گفت: سه مانع بزرگ اولاً سر راه مشارکت هست. یکی مدیران دلسوز، جهادی، خوب، ولی ساد‌ه‌اندیش، نمی‌گویم ساده‌لوح؛ که فکر می‌کنند بدون مشارکت مردم با چهار تا حرکت قوی از طرف خودشان و احیاناً برخی از همکاران‌شان می‌توانند امور را به سامان کنند. اینها واقعاً خودشان مانع هستند.

 مثل برخی از مسئولین که موکب‌های مردمی را می‌گفتند نه دیگر این دولت مردمی است بروید کنار ما خودمان می‌آییم کار را راه می‌اندازیم. آقا زشت است این کارها! زشت است واقعاً. بیاییم از مردمی بودن به دولتی بودن آن را تبدیل بکنیم. بسیاری از آن اختیارات و امکانات هم باید مردمی بشود، به شیوۀ اربعین اداره بشود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین