|
| کد مطلب: ۱۰۷۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم

سپاه دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر کرد.

دستگیری ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم
منبع: ایرنا |

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ‌دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

 رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در روزهای گذشته موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.

 

رزمندگان این قرارگاه در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند که به این شرح است؛ فراجای سیستان و بلوچستان موفق به ضربه زدن به یکی از باندهای مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق شد که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر قابل متنابهی مهمات کشف و ضبط شد و تعداد ۲ نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 

در همین رابطه، سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز یکی دیگر از شبکه‌های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف کرده و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

 

همچنین، رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین