|
| کد مطلب: ۱۰۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

سپاه امروز به قلب دشمن رسید ؛ از مرزهای خود دیگر عبور کرده‌ایم ...

​فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هر وقت دشمنان خیال این کار را به سر خود راه دادند، با سنگین‌ترین ضربات فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران و ارتش مقتدر مواجه شدند و امروز هم با موشک‌های دوربرد سپاه از مرزهای خود عبور کرده و به قلب دشمن صهیونیست رسیدیم.

سپاه امروز به قلب دشمن رسید ؛ از مرزهای خود دیگر عبور کرده‌ایم ...
منبع: فارس |

، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جمع اهالی روستای سفیددر الموت شرقی با اشاره به نقش مردم ایران در پاسداری از امام زمان خود اظهار داشت: با وجود همه فریب‌کاری‌هایی که برخی سیاست‌مداران خودفروخته در طی ۴۴ سال اخیر داشتند، اما ملت ایران در همه بزنگاه‌های تاریخی پشت و پناه امام امت و ولی فقیه زمان بوده و هستند.

وی اضافه کرد: هر چقدر در زمان امیرالمؤمنین(ع) و سایر امامان ما در حق اهلی بیت(ع) ظلم و ستم شد، به همان اندازه مردم ما بعد از انقلاب اسلامی در حمایت از سلاله پاک رسول‌الله افتخارآفرینی کردند و کم‌کاری تاریخی امت رسول‌الله در دفاع از اهل بیت(ع) را جبران کردند. ملت ما بر خلاف اهالی کوفه که در برهه‌های مختلف پشت امام‌علی(ع) را خالی کردند، همیشه یار و یاور صدیق و واقعی امامین انقلاب بودند.

رفیعی آتانی پیروزی‌های بزرگی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی ایران را ادامه خیبرشکنی حضرت علی(ع) توصیف کرد و گفت:‌ یکی از دلایل کینه آل امیه با امام علی(ع) این بود که تیزی شمشیر او را با تمام وجود حس کرده بودند و امروز هم مخالفان جمهوری اسلامی ایران از شمشیر این ملت زخم‌های عمیقی خورده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقشه دشمنان برای تجزیه ایران گفت: هر وقت دشمنان خیال این کار را به سر خود راه دادند، با سنگین‌ترین ضربات فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران و ارتش مقتدر مواجه شدند و امروز هم با موشک‌های دوربرد سپاه از مرزهای خود عبور کرده و به قلب دشمن صهیونیست رسیدیم.

رفیعی آتانی با بیان اینکه یکی از فرامین امام علی(ع) نزدیک شدن به دشمن و کم کردن هزینه‌های درگیری با دشمنان است، افزود: سپاه در توسعه عمق راهبردی نظامی جبهه مقاومت به این فرمان امام علی(ع) عمل کرد و امروز نیروهای قدرتمند مقاومت اسلامی بیخ گوش دشمنان صهیونیست و آمریکایی قرار دارند و به آنها اجازه نمی‌دهند دست‌ازپا خطا کنند

وی ادامه داد: ملت ما تجربه تلخ تاریخی امت‌های صدر اسلام و سهل‌انگاری در دفاع از اهل بیت(ع) و فرزندان ایشان را تکرار نخواهد کرد و هر جایی که دشمنان ما به فرزندان امام علی(ع) چپ نگاه کنند، برای آنها صفین و نهروان دیگری می‌سازیم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین