|
| کد مطلب: ۱۰۴۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

فیلم/ میرکاظمی: رئیس کمیسیون آموزش مجلس، از نردبان معلمان بالا می رود تا در انتخابات 4تا رای کسب کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از افراد تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسما از او شکایت کرده‌ایم.

فیلم/ میرکاظمی: رئیس کمیسیون آموزش مجلس، از نردبان معلمان بالا می رود تا در انتخابات  4تا رای کسب کند

سید مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از افرادی که در مجلس تشویق به خلاف قانون می‌کند علیرضا منادی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: ما ملزم به قانون هستیم و منادی فردی تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ در این راستا شکایت خود را رسماً به دستگاه نظارتی انجام دادیم. رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مساله حقوق فرهنگیان، هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی انضباطی است. آقای منادی الف را در قانون می‌نویسد بعد از دولت توقع دارد که دولت ب را انجام بدهد این نشدنی است ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

میرکاظمی عنوان کرد: در تاریخ ۹ اسفند من گزارش این شکایت را فرستاده‌ام که علیرضا منادی هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی‌انضباطی است. ما سال گذشته ۹۷ درصد تحقق منابع داشتیم یعنی شاید بعد از انقلاب جزو سال‌های نادری بود که منابع و مصارف ما دقیقاً با یکدیگر همپوشانی پیدا می‌کند و بدون اینکه استقراض کرده باشیم و بدهی برای بودجه عمومی کشور ایجاد کرده باشیم و این از ویژگی های دولت سیزدهم است.

وی افزود: بنابراین خط قرمز ما است ما جلوی هر کسی که بخواهد از فشار سیاسی و رسانه‌ای و سایر ابزاری که در اختیار دارد استفاده کند که دولت را بی نظم کند محکم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم، در گذشته هم اجازه ندادیم در آینده هم اجازه نمی‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: آقای منادی باید بداند که خود را تبرئه می‌کند و باید پاسخگو باشد که چرا آموزش و پرورش را تحریک به بی‌انضباطی می‌کند. ما گزارش وی را داده‌ایم و پیگیری می‌کنیم.

میرکاظمی گفت: اینکه پوپولیستی صحبت کنند و از نردبان معلمان بالا بروند و ۴ رای بگیرند باعث نمی‌شود که ما انضباط مالی و نظم مالی در دولت دچار خدشه کنیم و در آینده هم اجازه این کار را به احدی نمی‌دهیم.

ارسال نظر

پربازدیدترین