|
| کد مطلب: ۱۰۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

کرملین: کی‌یف احتمالا مسئول کشته شدن بلاگر روسی است

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، دولت اوکراین حامی استفاده از حملات تروریستی است و شاید مسئول قتل بلاگر روس در انفجار کافه‌ای در سن‌پترزبورگ هم باشد.

کرملین: کی‌یف احتمالا مسئول کشته شدن بلاگر روسی است
منبع: فارس |

 روز یکشنبه انفجاری در یک کافه در مرکز سن پترزبورگ رخ داد که در نتیجه آن "ولادن تاتارسکی" کشته و ۳۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.

اوایل امروز کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که زنی به نام "داریا ترپووا" به ظن دخیل بودن در این انفجار دستگیر شده و کمیته ملی مقابله با تروریسم روسیه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرویس‌های ویژه اوکراین و حامیان "بنیاد مقابله با فساد" الکسی ناوالنی نیز این حمله را ترتیب داده بودند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: روسیه با رژیم کی‌یف روبروست. این رژیم از حملات تروریستی حمایت می‌کند و در قتل داریا دوگینا دحتر الکساندر دوگین، فیلسوف سیاسی نیز دست داشته و به احتمال زیاد در قتل تاتارسکی هم نقش داشته است.

پسکوف ادامه داد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بلافاصله درباره این حمله تروریستی در سن پترزبورگ مطلع شد. حالا تحقیقات در این باره در مرحله عملی است و ما در حال بازداشت مظنونان هستیم. ما باید صبور باشیم و در انتظار بیانیه‌هایی از سوی سرویس‌های ویژه باشیم که روی این پرونده کار می‌کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین