|
| کد مطلب: ۱۰۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

جسد یک جاسوس در پنتاگون کشف شد

مقام‌های پنتاگون از پیدا شدن جسد یکی از کارکنان در خودروی او در پارکینگ شمالی پنتاگون خبر دادند.

جسد یک جاسوس در پنتاگون کشف شد
منبع: فارس |

بنا به گفته مقام‌های پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) جسد سرگروهبان «خوآن پائولو بوردادور» روز 14 مارس (23 اسفند ماه) در خودروی وی در پارکینگ شمالی پنتاگون پیدا شد.

وبگاه «ان تی دی» گزارش کرد، پارکینگ مذکور در شمال پنتاگون در امتداد بزرگراه 110 ویرجینیا در فاصله کوتاهی از رود «پوتوماک» قرار گرفته است. پزشکان اورژانس بلافاصله پس از اطلاع، در محل حادثه حاضر شدند.

آینده مبهم رابطه چین و آمریکا/ زنگ خطر به صدا درآمد؟

بنا به گفته ارتش ایالات متحده، بوردادور یک مأمور درجه‌دار 42 ساله و کارشناس بخش اطلاعات محرمانه بود که در دفتر ستاد مشترک ارتش آمریکا کار می‌کرد.

اعضای ستاد مشترک ایالات متحده از تمامی 6 زیرمجموعه ارتش هستند که تحت ریاست ستاد مشترک ارتش ایالات متحده، دفتر وزارت دفاع و فرماندهی رزمی ارتش آمریکا خدمت می‌کنند.

مقام‌های ارتش آمریکا می‌گویند که بوردادور در سپتامبر 2021 بعنوان یک افسر درجه‌دار مسئول برنامه مقابله با نظارت فنی به استخدام دفتر امنیت ستاد مشترک درآمد. هم‌اکنون کمیته‌ تحقیقاتی برای مشخص شدن علت مرگ وی به جریان درآمده است.

طبق این گزارش،‌ بوردادور در سال 2004 به ارتش پیوست و در سال 2010 برای مدت یکسال در عراق مستقر شد و از سال 2012 به مدت چهارسال بعنوان مدیر عملیات در اوکیناوا ژاپن فعالیت می‌کرد.

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین