|
| کد مطلب: ۹۳۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

افرادی که آنها را "عادل" می دانیم گاهی صدبرابر انسان فاسق اشتباه می کنند

ترکیب استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد

افرادی که آنها را "عادل" می دانیم گاهی صدبرابر انسان فاسق اشتباه می کنند
منبع: ايسنا |

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(س) و آیین بزرگداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: تمام جوهر وجود آقای هاشمی دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی بود. اگر آقای هاشمی را بزرگ می داریم به خاطر اینکه آقای هاشمی را یک مروج و یک مبین و یک تلاشگر در مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی می دانیم.

گزیده سخنان او را می خوانید:

*آیت الله هاشمی گفت همه ی ما صفر بودیم، یک «یک» باید می آمد مقابل ما قرار می گرفت تا عدد بشویم. امام آمد و همه جریانات را به حرکت درآورد. این تواضع آقای هاشمی عمق ارادتش به امام را نشان می داد.

*آقای هاشمی به خاطر انقلاب تا پای اعدام رفت. برای انقلاب تا پای زندگی و همه اموالش رفت. ما اگر آقای هاشمی را بزرگ می داریم به خاطر اینکه آقای هاشمی را یک مروج و یک مبین و یک تلاشگر در مسیر انقلاب و جمهوری اسلامی می دانیم.

* ما به گذشته مان افتخار می کنیم، نسبت به وضع حالمان معترضیم ولی نسبت به آینده امیدواریم. امید را اگر از ما بگیرند نمی توانیم حرکتی کنیم. باید تلاش کرد. رهبر فرزانه انقلاب اشاره کردند که وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست، دوستان در تلاش هستند و باید بیشتر تلاش کنند، ولی نسبت به گذشته و قانونی اساسی باید دفاع کنیم.

*مغلطه ای در سیاست ما هست که تا میگویند {رفتار}این آقا چیست؟! می گویند عادل است؛ در حالی که فرد عادلی هم هست که صد برابر فاسق اشتباه کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین