|
| کد مطلب: ۹۲۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

زاکانی:شهادت می دهم دولت خیلی کار می کند

 انباشتگی مشکلات از گذشته تا امروز شرایطی ایجاد کرد که در این اوضاع و احوال آشفته سه‌ماه که بزرگترین نقطه مواجهه دشمن با ما بود، بیشترین سرمایه‌گذاری را کردند، اما موفق نشدند آنچه می‌خواستند اتفاق بیفتد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در رفسنجان گفت: دولت و مجلس انقلابی و دستگاه قضایی در حال تلاشند. دولت امروز به‌ویژه شخص رئیس‌جمهور تمام تلاشش معطوف به این است که این انباشتگی مشکلات گذشته را کنار بزند و راهی به سمت آینده باز کند که کار بسیار سختی است.

زاکانی ادامه داد: من می‌توانم شهادت دهم که دولت چه زحماتی می‌کشد، اما این انباشتگی نیازمند این است که بخش زیادی از فرصت‌های دولت به جبران گذشته ختم شود تا به ایجاد شرایط مطلوب دست یابد.

شهردار تهران بیان کرد: اگر بین موفقیت‌های ما بنا باشد تصمیم بگیریم، بزرگترین موفقیت باید در داخل کشور رقم بخورد؛ اگر داخل کشور موفق شدیم به‌صورت خودکار شعار انقلاب اسلامی که اثرات آن را در جهان می‌بینیم، عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام فکر کردند کار انقلاب تمام است، گفت: دشمن مانند حشره موذی است که وجودش محرز است، اما ما نباید زخمی داشته باشیم که روی زخم بنشیند. دشمنی دشمنان و بی عقلی عناصر مرتبط با آنان آشکار است.

 زاکانی خاطرنشان کرد: راه امروز برگشت به اصل انقلاب اسلامی و شعارها، آرمان‌ها و بهره‌گیری از تبعیت ولی و امام جامعه است؛ چنین رهبری ممتاز است و مسئولان نباید از این نعمت غفلت کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین