|
| کد مطلب: ۹۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد خاتمی: در اغتشاشات اخیر برای اولین بار به ولایت، توهین شد / عمامه‌پرانی، دین‌پرانی است

۸۰ درصد مردم ایران خواهان حجاب هستند وتنها ۲۰ درصد مردم پشت پا به مقدسات می‌زنند.

احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بیرجند گفت:

* دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند اما باید بدانند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب ایران شکست ناپذیر است، گفت: تا وقتی که یک ایرانی در این کشور است، نمی‌گذارد که یک وجب از خاک ایران جدا شود.

*دشمن در فتنه اخیر قله نظام یعنی مقام معظم رهبری را مورد هدف قرار داد زیرا آنها می‌دانستند تنها ولایت است که می‌تواند این فتنه‌ها را جمع کند. در اغتشاشات برای اولین بار به ولایت توهین شد که در واقع انجام این کار، توهین به دین و جانشین امام زمان (عج) است.

* دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد. تردید نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

* دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند اما باید بدانند که اگر رضا خان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند.

* ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا به مسئولان کشورهای جهان می‌گفت: " سه ماه دیگر نظام ایران سقوط خواهد کرد" اما این سه ماه‌ها گذشت و امروز خبری از ترامپ نیست.

*کسانی که عمامه پرانی کردند، نشان دادند که قصد نابودی دین را دارند زیرا عمامه نماد دین است و عمامه پرانی در واقع دین پرانی است.

*هیچ توطئه‌ای به عمق توطئه اغتشاشات اخیر نبود زیرا در آن تجاهر به مخالفت با دین، تجاهر به توهین به رهبری و تجاهر به براندازی نظام می‌شد اما دشمن باید بداند که اسلامیت و ملیت در این کشور جا افتاده است.

* فرماندهان جنگ تحمیلی گفتند که هشت ماه فتنه از هشت سال جنگ تحمیلی سخت‌تر گذشت و اگر مردم به میدان نمی‌آمدند این فتنه جمع نمی‌شد.

* مردم توطئه علیه ولایت را به خوبی تشخیص دادند و به خیابان آمدند تا با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند که از آن زمان تا کنون که ۱۴ سال می‌گذرد، این میثاق باقی مانده است.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین