|
| کد مطلب: ۹۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد انتخابات زودهنگام مجلس از طرف یک نماینده/ کنار برویم تا مجلس دیگری روی کار بیاید

زمانی که صحبت از پیوستن به FATF بود، گفتیم نظارت بین‌المللی بر بانکداری لازم است. زمانی که حرف از برجام بود، از برجام حمایت کردیم. زمانی که قرار بر اصلاحات بود گفتیم باید کشور اصلاح شود.

پیشنهاد انتخابات زودهنگام مجلس از طرف یک نماینده/ کنار برویم تا مجلس دیگری روی کار بیاید

جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت‌وگو با «شرق» اظهار داشت: همین حالا هم ما به‌عنوان نماینده مجلس حاضریم استعفا دهیم و کنار بکشیم تا انتخابات زودهنگام برگزار شود؛ اما نظر مردم شنیده شود. در یک سیستم جمهوری، اگر مردم یک مدیر اجرائی را قبول ندارند و نمی‌خواهند، باید کنار برود. انتخابات برگزار کنند و مثلا اگر من را به‌عنوان نماینده مجلس قبول ندارند، باید کنار بروم. مگر روی پیشانی من نوشته تا همیشه نماینده مجلس بمانم؟ فرقی ندارد، رئیس‌جمهور، وزیر، فرماندار، استاندار یا هر مدیری را که مردم نمی‌خواهند، باید جابه‌جا شود و کسی را که مردم می‌خواهند و می‌پذیرند، روی کار بیاید.

زمان انتخابات از چند ماه قبل فضای مردم‌سازی شکل می‌گیرد؛ اما بعد از انتخابات فضا تغییر می‌کند. مردم از این فضا خسته‌اند و امید به آینده ندارند. امید به اینکه سرمایه‌شان حفظ شود، از بین رفته است. مردم شب می‌خوابند، صبح بیدار می‌شوند، سرمایه آنها نصف شده است و دیگر پرایدی را که دیروز می‌توانستند بخرند، امروز نمی‌توانند بخرند. شب می‌خوابند، صبح بیدار می‌شوند، دیگر خانه‌ای را که می‌توانستند رهن کنند، امروز نمی‌توانند رهن کنند! اقتصاد کشور خراب است و باید فکری برای آن کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین