|
| کد مطلب: ۹۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

طائب: دادگاه دارای سه هدف مجازات جانی، ایجاد خشم و ترس در دیگران و ایجاد اقتدار در جامعه است

مشاور فرمانده سپاه گفت: دادگاه دارای سه هدف مجازات جانی، ایجاد خشم و ترس برای دیگران یا بازدارندگی و ایجاد اقتدار در جامعه است که در جنگ ترکیبی اگر دادگاه زود برگزار شود براندازها را جمع می‌کند.

طائب: دادگاه دارای سه هدف مجازات جانی، ایجاد خشم و ترس در دیگران و ایجاد اقتدار در جامعه است
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان |

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مشاور فرمانده سپاه گفت: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند و ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم برگزار شد با اشاره به چرایی، چگونگی و راهکارها در مقابله با فتنه اخیر گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برآورد دوم این است که روند آمریکایی‌ها نزولی و روند انقلاب اسلامی صعودی است و به همین دلیل آمریکا برای جلوگیری از روند صعودی مجبور به عملیات پدافندی و ایجاد اغتشاشات شده است که این فرضیه با استفاده از اسناد آمریکایی قابل اثبات است.

حجت الاسلام طائب افزایش قدرت انقلاب اسلامی، مطرح شدن ایران به عنوان بازیگر در نظم نوین جهانی و انسجام حاکمیتی را سه عنصر برای صعودی بودن روند انقلاب اسلامی دانست و افزود: پس از فروپاشی شوروی، آمریکایی‌ها تلاش کردند جهان را به سمت تک مدیریتی به همراه پیشرفت بدون دخالت دین حرکت دهد اما انقلاب اسلامی در تلاش است که جهان را به سمت پیشرفت بر اساس مبانی دین خدا حرکت دهد که اکنون بیش از ۳۰ سال این تقابل وجود دارد.

وی محاصره کردن اقتصادی و دوگانه سازی درون حکومت را از شیوه‌های مبارزاتی آمریکا دانست و گفت‌: این دو گانه سازی می‌تواند افرادی را بر سر کار آورد که در حرکت حکومت اسلامی تغییر رفتار صورت گیرد به گونه‌ای که انقلاب به اهدافش دست پیدا نکند که در این قسمت نیز نتوانستند ایران را مهار کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین