|
| کد مطلب: ۹۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

سردار جلالی: قاتل دوبسیجی مشهدی تا 3سال قبل بچه هیاتی بود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فنی‌ترین جنگ سایبری را با آمریکایی‌ها داریم و دشمنان برای تغییر افکار جوانان دست به هر کاری می‌زنند.

به گزارش مهر، سردار غلامرضا جلالی شامگاه جمعه در یادواره شهدای منطقه خاکفرج قم اظهار داشت: بازدارندگی یعنی کشور آنچنان قدرتمند شود که هیچ قدرت دیگری نتواند علیه آن اقدامی انجام دهد و مفهوم بازدارندگی یعنی اینکه آنقدر قدرت انباشته کنیم که دشمن با دیدن این قدرت امکان حمله نداشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: در عرصه جنگ سخت پیش بینی‌های لازم برای مناطقی که احتمالاً مورد حمله قرار خواهد گرفت، شده و احداث شهرک‌های موشکی در مناطق مختلف کشور برای مقابله با دشمنان در بالاترین سطح صورت گرفته است.

 

کنترل، سیاستگذاری و هدایت‌گری فضای مجازی به دست کشور نبوده است

سردار جلالی با بیان اینکه کنترل و سیاستگذاری و هدایت‌گری فضای مجازی به دست کشور نبوده است افزود: جوانان ما بدون دفاع در این عرصه قرار گرفتند و در این سال‌ها شرایط کرونایی نیز به این وابستگی کمک کرد و وضعیت به گونه‌ای شد که برخی جوانان در زمینه ارزش‌های بنیادین نظراتشان متفاوت شد.

وی گفت: امروز در دنیا و آمریکا کتابهای زیادی تألیف شده است که در آن آمده جنگ فضای مجازی، سلاحی برای دو طرف است و با فضای مجازی می‌توان مردم کشوری را علیه خودشان بسیج و وارد میدان کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: فرانسه اولین کشوری بود که در این عرصه ورود کرد و آمریکایی‌ها با استفاده از فضای مجازی جلیقه زردها را بسیج می‌کردند.

وی گفت: امروز در چین یک شبکه پیام رسان ملی وجود دارد که خدمات بسیاری از این طریق به مردم داده می‌شود و خبری از سایر برنامه‌های فضای مجازی کشورهای دیگر نیست.

 

دشمن با استفاده از فضای مجازی فکر و ذهن جوانان را تسخیر کرده است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان داشت: قاتل دو جوان مشهدی تا سه سال قبل اهل مسجد و هیئت بود و امروز چنان خشونت به خرج می‌دهد که تعجب آور است و باید دید چه اتفاقی افتاده است که این شرایط در این جوان ایجاد شده که این نشان می‌دهد دشمن با استفاده از فضای مجازی فکر و ذهن جوانان را تسخیر کرده و علیه ملت خودمان استفاده کرده است.

وی عنوان داشت: شبکه مجازی رها و ول جوانان ما را قاتل کرده است و اگر فردی شش ماه در این فضا قرار گیرد، فکرش تغییر پیدا می‌کند.

سردار جلالی بیان داشت: افراد بازداشت شده اغتشاشات اخیر وقتی از این فضای مجازی فاصله می‌گیرند، به اشتباه خود پی می‌برند که چه اقداماتی نادرستی انجام دادند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد ایران تضعیف است و می‌خواهند کشور را تجزیه کنند و از روند آرام و نرم می‌خواهند این هدف را دنبال کنند.

کسانی که اجازه دادند شبکه‌های اجتماعی آزادانه در ایران فعالیت کنند مجرم هستند

وی با بیان اینکه امروز شبکه‌های اجتماعی خارجی مجرم هستند افزود: کسانی که اجازه دادند آزادانه این شبکه‌ها در ایران فعالیت کنند و هیچ تعهدی از آنان نگرفتند نیز مجرم هستند و این امر موجب شد برخی از جوانان پاک به افرادی بدتر از داعش تبدیل شوند.

سردار جلالی با بیان اینکه امروز در پایان حوادث اخیر قرار داریم افزود: باید دشمنان را به درستی شناخت و امروز آمریکا دشمن اول ما است.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیدترین