|
| کد مطلب: ۷۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

گفتگو درباره رفع تحریم‌ها از امروز آغاز می‌شود

مذاکره‌کننده ارشد ایران گفت: از صبح سه‌شنبه گفتگوها با موضوع رفع تحریم‌ها و نیز تأکید بر بررسی پیشنهادهای ایران در زمینه دو موضوع مهم راستی‌آزمایی و تضمین‌ها آغاز می‌شود.

گفتگو درباره رفع تحریم‌ها از امروز آغاز می‌شود

علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران دوشنبه بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در جمع‌بندی مباحث مورد گفتگو در نشست امروز اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام در آغاز دور هشتم گفت‌وگوهای وین برگزار شد. هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بر موفقیت‌آمیز بودن دور قبلی گفتگوها تأکید و اذعان داشت. بر این اساس پیشرفت‌های خوبی در دور قبلی گفتگوها حاصل شده و چارچوب مناسبی برای پیشبرد گفتگوها فراهم شده است.

وی افزود: نمایندگان کشورهای مختلف در این نشست بر اولویت داشتن رسیدگی به رفع تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و تضمین در دور هشتم گفتگوهای وین تأکید داشتند.

وی افزود: از صبح سه‌شنبه گفتگوها با موضوع رفع تحریم‌ها و تأکید بر بررسی پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران در دو موضوع راستی‌آزمایی و تضمین‌ها آغاز شود.

باقری گفت: در ادامه نیز مسائل و موضوعات مرتبط با تحریم‌های مالی و بانکی مورد بررسی در نشست کارگروه‌های مشترک بین نمایندگان ایران و ۱+۴ قرار می گیرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین