|
| کد مطلب: ۹۱۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ : بایدن ناتوان ذهنی است!

رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در پیام تبریک کریسمس که آکنده از طعنه است، خود را زیرک و بایدن را ناتوان ذهنی خطاب کرد.

ترامپ : بایدن ناتوان ذهنی است!

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جنجالی سابق ایالات متحده آمریکا امروز (یکشنبه ۲۵ دسامبر، ۴ دی ماه) در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث»، به مناسبت روز کریسمس، یک پیام تبریک پر از طعنه منتشر کرد.

ترامپ که از زمان شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در مقابل بایدن، تخریب دولت وی را سرلوحه خود قرار داده است، در پیام تبریک کریسمس خود، بایدن را یک ناتوان ذهنی خطاب کرد.

وی در این پیام نوشت: «کریسمس همه از جمله مارکیست‌های چپ افراطی که تلاش می‌کنند کشور ما را نابود کنند و همچنین دفتر تحقیقات فدرال که به صورت غیرقانونی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های علیل و ذلیل (Lamestream Media) را وادار می‌کند و به آن‌ها پول می‌دهد تا یک دموکرات ناتوان ذهنی (جو بایدن) را به دونالد جی ترامپ با استعداد و روشن‌بین و آمریکادوست ترجیح دهند و برای او تلاش کنند و قطعاً وزارت ناعدلی (وزارت دادگستری آمریکا) که یک "دادستان" ویژه‌ای را به استخدام درآورده که به همراه همسر و خانواده‌اش از "ترامپ" بیش از هرکس دیگری در زمین نفرت دارد، مبارک. عاشقتونم!»

 ترامپ : بایدن ناتوان ذهنی است

 

گاف‌های پی در پی بایدن و اشتباهات رفتاری وی موجب شده که نه تنها رسانه‌ها بلکه ترامپ نیز در تریبون‌ها مختلف وی را مورد تمسخر قرار دهد و کار تا جایی پیش رفته است که چندی پیش ترامپ پیشنهاد داد که بایدن باید تست روانشناختی دهد تا مشخص شود که دیوانه نیست.

ترامپ معتقد است که بایدن با تقلب موفق به پیروزی در انتخابات شده است و با این حال هیچ یک از اسنادی که در دادگاههای مختلف آمریکا ارائه داده است، به موفقیت نرسید و ترامپ بارها رسانه‌های جریان اصلی آمریکا را به دروغ‌پراکنی متهم کرد و به آن‌ها لقب رسانه‌های علیل و ذلیل داده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

پربازدیدترین