|
| کد مطلب: ۹۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است!

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا روز شنبه کشور خود را با یک بیمار سرطانی در حال مرگ مقایسه کرد.

ترامپ: آمریکا مانند یک بیمار سرطانی در حال مرگ است!

تسنیم نوشت: ترامپ به دنبال ادامه تلاش‌های کمیته 6 ژانویه برای محکوم کردن وی اعلام کرد: کشور ما از درون مریض است، خیلی شبیه به یک بیماری سرطانی در حال مرگ می‌ماند.

کمیته 6 ژانویه درنظر دارد از وزارت دادگستری بخواهد تا اتهامات جنایی علیه ترامپ شامل شورش، مسدود کردن روند رسمی تحقیقات کنگره و توطئه برای فریب جامعه آمریکا را پیگیری کند.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود افزود: اف‌بی‌آی متقلب، وزارت به اصطلاح دادگستری و اطلاعات، همه بخش‌های سیستم و حزب دموکرات سرطان هستند.

اتخاذ این تصمیم از جانب کمیته 6 ژانویه گامی مهم در این پرونده است زیرا با پایان سال جاری میلادی، و پس از پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای در مجلس نمایندگان و در دست گرفتن کنترل این مجلس از ژانویه 2023، ماموریت کمیته 6 ژانویه به طور خودکار تمام شده و کمیته منحل می‌شود. از این رو کمیته در نظر دارد تحقیقات خود درباره این پرونده را به نتیجه رسانده و یافته‌های خود را پیش از پایان سال منتشر کند.

این در حالی است که وزارت دادگستری ملزم به ارزیابی مراجعی که از سوی کمیته‌های مختلف کنگره شکل گرفته‌اند، نیست و می‌تواند تحقیقات خود درباره این پرونده را به صورت جداگانه انجام دهد.

ارسال نظر

پربازدیدترین