|
| کد مطلب: ۸۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

مرندی: متن مذاکرات باید در تهران مورد بررسی دقیق قرار گیرد

مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

مرندی: متن مذاکرات باید در تهران مورد بررسی دقیق قرار گیرد

ایلنا نوشت: مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولان مذاکره‌کننده نمی‌توانند در مورد آن هیچ گونه اظهارنظری داشته باشند.

سید محمد مرندی استاد دانشگاه تهران و مشاور تیم مذاکره کننده پیش از ترک وین با خبرنگار العربیه گفتگو و تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان ایرانی، چه در وین و چه در مدتی که از طریق مکاتبات گفتگو بین طرفین مذاکره در جریان بود، بار‌ها دولت‌های آمریکا و اروپا را وادار کردند تا از مواضع غیرمنطقی خود عقب‌نشینی کنند.

بر اساس توئیت خبرنگار العربیه، این مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان تاکید کرده است: بار‌ها به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

مرندی در این گفتگو خاطرنشان کرده است: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولان مذاکره‌کننده نمی‌توانند در مورد آن هیچ گونه اظهارنظری داشته باشند.

استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در پایان یادآور شده است: در حال حاضر اظهارنظر‌های رسانه‌ای فقط حدس و گمان هستند.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین