|
| کد مطلب: ۹۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

خواص انواع قرص جوشان را بشناسید

مصرف قرص جوشان ویتامین C باعث کاهش عوارض سرماخوردگی می شود و جذب آهن از دستگاه گوارش را کامل می کند؛ به همین دلیل مصرف آن به کسانی که مکمل های آهن مصرف می کنند، توصیه می‌شود. ویتامین C با بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، ابتلا به عفونت ها را کاهش می دهد.

خواص انواع قرص جوشان را بشناسید
منبع: بهداشت نیوز |

قرص جوشان آهن

کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از بیماری های شایع است. مصرف مکمل های حاوی آهن برای درمان این نوع کم خونی ضروری است و به همین دلیل اشکال مختلفی از این مکمل هادر بازار دارویی موجود است. قرص جوشان آهن هم یکی از این شکل هاست. همراه داشتن ترکیباتی مثل فولیک اسید، ویتامین B۱۲ و ویتامین C به افزایش جذب و اثر بخشی این مکمل کمک قابل توجهی می‌کند.

قرص جوشان روی

«روی» یا «زینک» یکی از عناصر کمیاب مورد نیاز بدن است که در بافت عضلات، استخوان ها، پوست، کبد و دیگر ارگان ها وجود دارد. مقدار کافی از این عنصر برای افزایش ایمنی بدن، ترمیم زخم ها، باروری طبیعی، ساخت و ساز سلولی، سلامت پوست، مو و ناخن و بهبود بینایی ضروری است. انواعی از قرص های جوشان روی که ویتامین های گروه B را هم دارند برای استفاده به منظور بهبود پوست، مو و ناخن مناسب تر هستند.

قرص جوشان کلسیم

از آن جا که رژیم غذایی افراد معمولا برای تامین میزان کلسیم مورد نیاز بدن کافی نیست، مصرف مکمل های حاوی کلسیم برای کمک به داشتن استخوان ها و دندان های سالم و قوی و پیشگیری از پوکی استخوان ضروری است. قرص های جوشان کلسیم در مقایسه با دیگر شکل های دارویی عوارض کمتری دارند و مصرف آن‌ها هم آسان تر است.

قرص جوشان مولتی ویتامین

رژیم های غذایی سخت گیرانه، مصرف نامنظم غذا و دریافت نکردن مواد غذایی ضروری باعث نیاز افراد به دریافت انواع مولتی ویتامین به صورت روزانه می شود. قرص های جوشان مولتی ویتامین که حاوی انواع ویتامین های خانواده B، ویتامین های E و فولیک اسید و بیوتین هستند برای تامین ویتامین های ضروری بدن مناسب اند.

خواص انواع قرص جوشان را بشناسید

ارسال نظر

پربازدیدترین