|
| کد مطلب: ۹۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

این دمنوش قاتل نفخ شکم است و استرس را کاهش می‌دهد

گیاهان خواص بیشماری دارند. در این مطلب با گیاهی آشنا می‌شوید که به داشتن خواص آرامش‌بخش معروف است و انتخاب متداول افراد برای رفع مشکل خواب و کاهش اضطراب است.

این دمنوش قاتل نفخ شکم است و استرس را کاهش می‌دهد

بابونه یک گیاهِ شناخته‌شده است که آن را برای تسکین دادن به اعصاب و بدن مصرف می‌کنند. با این حال مزایای این گیاه فراتر از این‌ها است. این گیاه به عنوان یک داروی طبیعی، قادر به درمان مشکلاتی فرای بی‌خوابی و اعصاب است و می‌تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی، اسهال، تهوع و نفخ را از بین ببرد. این گیاه با داشتن بیش از ۱۰۰ ماده زیست‌فعال که در خواص آن دخیل هستند، منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها است و خواص ضدمیکروبی دارد.

چای بابونه یک چای گیاهی معروف است که آن را از گل‌های خشک‌شده‌ گیاه بابونه درست می‌کنند. این گیاه با داشتن بیش از ۱۰۰ ماده زیست‌فعال که در خواص آن دخیل هستند، منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها است. در این مطلب ۹ مزیت مصرف آن را می‌خوانید. چای بابونه یک چای گیاهی معروف است که آن را از گل‌های خشک‌شده‌ی گیاه بابونه درست می‌کنند. این گیاه به داشتن خواص آرامش‌بخش معروف است و انتخاب متداول افراد برای رفع مشکل خواب و کاهش اضطراب است. چای بابونه طعم نسبتاً شیرین و گلسانی دارد و معمولاً آن را قبل از خواب مصرف می‌کنند. مزایای دیگر این گیاه برای سلامتی عبارتند از: کمک به هضم غذا، کاهش التهاب و بهبود مشکلات پوستی. چای بابونه غالباً بی‌خطر است و بیشتر افراد می‌توانند آن را مصرف کنند، فقط کسانی که به گیاهان خانواده‌ی مینای چمنی (Daisy) حساسیت دارند بهتر است از مصرف این گیاه صرف نظر کنند!

ارسال نظر

پربازدیدترین