|
| کد مطلب: ۹۲۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مراقبت از پوست کودکان در زمستان

هوای سرد و خشک زمستان می‌تواند برای پوست حساس کودکان آزاردهنده و مضر باشد اما می‌توان از این مساله جلوگیری کرد. فقط با کمی توجه بیشتر پوست کودکتان مانند روزی که متولد شده بودند نرم و لطیف باقی می‌ماند.

مراقبت از پوست کودکان در زمستان

کودکان هم نیاز دارند که در زمستان در برابر نور آفتاب محافظت شوند. اینکه دمای هوا پایین‌تر است دلیلی برای این موضوع نیست که پوست کودک در برابر اشعه‌های مضر آفتاب در امان است. یک ضد آفتاب با SPF بین ۱۵ تا ۳۰ مخصوص کودکان برای کودک خود انتخاب و استفاده کنید.

همیشه مطمئن شوید که پاها، دست‌ها و سر کودک را با جوراب، کفش، دستکش و کلاه گرم پوشانده‌اید. برای نوزادانی که در صندلی کودک هستند هم می‌توانید از پتوهای گرم یا کاورهای صندلی ماشین برای ایجاد لایه‌ی اضافه در برابر سرما استفاده کنید.

فراموش نکنید هنگامی که به دنبال مرطوب کننده برای کودک خود هستید از انتخاب محصولات عطری یا محصولات حاوی الکل اجتناب کنید. زیرا این مواد می‌توانند باعث تحریک یا خشکی پوست شوند. لوسیون‌ها برای مرطوب کردن هر روزه در صورت نیاز مناسب هستند اما ممکن است کودکان به این اندازه استفاده از مرطوب کننده نیاز نداشته باشند. کرم‌ها یا پمادها ضخیم‌تر از لوسیون‌ها هستند و می‌توانند برای آسیب‌های پوست خشک مفید باشند.

ارسال نظر

پربازدیدترین