|
| کد مطلب: ۷۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

شناسایی ۲۳ نفر که کارت تقلبی واکسن کرونا داشتند

شناسایی ۲۳ نفر که کارت تقلبی واکسن کرونا داشتند

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در ارتباط با اقدامات دفتر بازرسی و شکایات وزارت بهداشت در موضوعاتی همچون صدور کارت واکسن و…، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش آیند، علیرضا رحیم نیا، روز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰، در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: وزیر بهداشت در حکم بنده، ۱۰ اولویت را مدنظر قرار داده اند که ارزیابی عملکرد، مهم‌ترین این اولویت‌ها است.

وی افزود: اعتقاد وزیر بهداشت بر این است که باید زمینه ایجاد سوءاستفاده از بین برود تا شکایتی وجود نداشته باشد. لذا، تلاش می‌کنیم در همین راستا، برنامه‌های حوزه بازرسی و شکایات وزارت بهداشت را پیش ببریم.

رحیم نیا با عنوان این مطلب که بدنه وزارت بهداشت نیز از بازرسی‌ها استثنا نیست، تاکید کرد: وزیر بهداشت گفته است که بازرسی‌ها را از دفتر خودشان شروع کنیم.

وی در ادامه به وجود کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: کار این کمیته، شناسایی گلوگاه‌های فساد در حوزه سلامت و برخورد با آنها است.

رحیم نیا افزود: تعامل با سایر دستگاه‌های خارج از وزارت بهداشت، همچون سازمان بازرسی کل کشور و سازمان بازرسی ریاست جمهوری، از اولویت‌های ما در جهت پیشبرد امور محوله و صیانت از حقوق مردم است.

وی در ادامه به موضوع این روزهای فضای مجازی پیرامون صدور کارت واکسن تقلبی اشاره کرد و گفت: آن طور که در فضای مجازی پیرامون کارت واکسیناسیون صحبت می‌شود، موضوع چندان حاد نیست. به طوری که ما ۲۳ نفر را شناسایی کرده ایم که کارت واکسن تقلبی داشته‌اند که در قیاس با ۱۲۰ دوز واکسن تزریق شده، عدد قابل توجهی نیست.

رحیم نیا با تاکید بر رصد مشکلات از طریق سامانه ۱۹۰، افزود: تا کنون برای کادر درمان، خط تماس وجود نداشت که شکایات خود را مطرح کنند. از همین رو با ایجاد خط هفتم تلفن ۱۹۰، کادر درمان می‌توانند مشکلات و شکایات خود را مطرح کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین