|
| کد مطلب: ۷۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

3 نفر از امیکرونی‌های ایران سفر خارجی داشتند / ابتلای 3 مرد و 2 زن در هرمزگان به امیکرون

3 نفر از امیکرونی‌های ایران سفر خارجی داشتند / ابتلای 3 مرد و 2 زن در هرمزگان به امیکرون

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اعلام کرد که 3 نفر از افرادی که به امیکرون مبتلا شده اند، به سفر خارج از ایران رفته بودند. به گزارش آیند، طبق اعلام ​سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، 6 مورد بیمار جدید مبتلا به سویه اُمیکرون در کشور شناسایی شدند که 5 نفر آنها در هرمزگان بودند. فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اعلام کرد: 5 نمونه مشکوک به امیکرون در هرمزگان که برای بررسی به آزمایشگاهی در تهران ارسال شده بود، مثبت اعلام شد.

نوروزیان در تشریح 5 فرد مبتلا شده این سویه جدید کرونا در استان هرمزگان، اظهار کرد: 3 مرد و 2 خانم در بازه سنی 22 تا 44 سال، 5 فرد مبتلا شده به امیکرون در هرمزگان را تشکیل می دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تب، گلودرد و سوزش گلو از مهمترین علائم این افراد بوده است، اضافه کرد: از این تعداد 3 نفر سابقه دریافت دو دُز واکسن کرونا را داشته اند و 3 نفر هم سابقه سفر به خازج از کشور را در کارنامه دارند. 3 نفر از این تعداد ساکن بندرعباس، یک نفر ساکن شهرستان بستک و یک نفر هم از استان اردبیل است.

وی در پایان از عموم مردم هرمزگان خواست تا با انجام دز سوم واکسیناسیون کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در کنترل شیوع این بیماری همکاری کنند./ ایسنا

ارسال نظر

پربازدیدترین