|
| کد مطلب: ۷۴۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

فواید نوشیدن آب از دستگاه تصفیه آب برای سلامتی

نوشیدن آب برای سلامت انسان بسیار مهم و حیاتی است. علاوه بر حیاتی بودن نوشیدن آب برای سلامت برای رشد و شادابی  پوست و مو بسیار سودمند و بایسته می باشد. برای داشتن اندامی تندرست و شاداب بهترین راهکار این است که میزان و مقدار آب مصرفی یومیه خویش را کنترل نماییم و اطمینان حاصل کنیم که بدن شما به میزان کافی آب دریافت کرده است.

فواید نوشیدن آب از دستگاه تصفیه آب برای سلامتی

همانطور که می دانید درصد زیادی از بدن ما را آب تشکیل می دهد. پس به حیاتی بودن این مایع برای بدن شکی نداریم.

مایعات بدنی که در میان آن ها درصد قابل توجهی را آب تشکیل میدهد نقش‌ کلیدی در سلامت، مثل هضم، گردش، جذب، فرآوری بزاق، منتقل کردن مواد غذایی و معدنی درون بدون و … را ایفا می نماید. گرفتن آب خالص و کافی در بدن علاوه بر بهتر نمودن عملکرد بدن مایه آن می شود که دمای بدن نیز به تعادل برسد.

تا به حال به این نکته توجه کرده اید که چگونه به آب خالص می توان دسترسی پیدا کرد و همچنین مزیت نوشیدن آب خالص به غیر از رفع تشنگی چه چیزهایی می تواند باشد؟

دستگاه های تصفیه آب این امکان را در اختیار ما قرار داده است که به آب خالص در خانه و یا اداره به راحتی دسترسی داشته باشیم .

نوشیدن آب خالص و بدون ناخالصی و بدور از هرگونه ذرات ناخالص برای بدن انسان لازم و بایسته است که فواید این امر را در ادامه نوشتار رسیدگی می نماییم.

1- نوشیدن آب خالص باعث تفریق وزن می شود

نوشیدن آب خالص باعث کاهش وزن می گردد به عبارت بهتر نوشیدن آب خالص به تفریق وزن افراد کمک می کند. زیرا نوشیدن آب خالص عملکرد متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می نماید. نوشیدن آب خالص گزینه بسیار مناسب برای پاکسازی بدن و بیرون کردن سموم از طریق ادرار می باشد. از آب خالص آب به عنوان بهترین جایگزین برای نوشیدنی های هوادهی شده کاربرد نمایید. نوشیدن آب خالص علاوه بر رفع تشنگی و همچنین تفریق وزن، از هوس های کاذب غذایی بازداری می نماید ..

2- نوشیدن آب خالص برای کاهش خستگی

۶۰ درصد از بدن ما را آب تشکیل میدهد؛ بنا به همین دلیل، زمانی که بدن ما کم آب می شود سطح انرژی بدن ما نیز پایین می آید. کم آبی بدن خستگی و بی حالی را در پی دارد، پس با نوشین آب خالص به حفظ ضربان منظم قلب و سطح فشار خون سالم بدن کمک نمایید.درصد قابل توجهی از خون را نیز آب تشکیل می دهد و خون حامل اکسیژن به کل بدن می باشد. نوشیدن آب خالص اکسیژن را به تمام بدن میرساند و با دریافت اکسیژن خستگی و کسالت از بدن خارج می شود.

همچنین خون حامل اکسیژن به از بین بردن و سرکوب کردن هورمون های استرس نیز کمک می نماید . که روحیه را بهبود می بخشد

3- نوشیدن آب خالص باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد

نوشیدن آب خالص و سرشار از مواد معدنی به تقویت سیستم ایمنی کمک شایانی می کند. در ضمن آب خالص باعث فرآوری لنف در بدن شما شده و نیز حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می نماید. نوشیدن آب خالص، باعث این میشود که بدن ما از طریق ادرار زهر زدایی شود. که با این کار بدن بدون سم می شود و سیستم ایمنی بدن نیز با این کار نیرومند می شود.

4- نوشیدن آب خالص بهترین شفا برای چروک های پوستی

نوشیدن مقدار آب خالص کافی، باعث آن می شود که خطوط و چین و چروک پوست کم و از بین برود. آب خالص را که بدن جذب می کند، سلول های پوستی را که به چهره شما درخشندگی می بخشد را افزایش می دهد. در ضمن نوشیدن آب خالص به هیدراته ماندن پوست و منظم کردن جریان خون شما کمک می نماید.

5- نوشیدن آب خالص برای کلیه ها سودمند است

کلیه ها، فشار خون بدن را تنظیم و منظم می نمایند، کلیه ها سطح آب موجود در بدن را حفظ می کنند و در ضمن مواد زائد را از بدن تصفیه می کنند. پس در نتیجه نوشیدن آب خالص به عملکرد هرچه بهتر کلیه ها کمک بسیاری می کند.

به صورت خلاصه فواید نوشیدن آب خالص به پیمان ذیل می باشد

● آب دمای بدن را متعادل نگه می دارد و باعث نرم شدن مفاصل می شود

● آب موجود در بدن از ریسمان نخاعی نگهداری و محافظت می‌کند

● آب با دفع ادرار، تعریق و درمان حرکات روده باعث زهر زدایی از بدن می شود و به برونرفت مواد زائد و سموم از بدن کمک بسیاری می نماید. منبع: چمدان

ارسال نظر

پربازدیدترین