|
| کد مطلب: ۷۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

بازگشایی مدارس آثار منفی در ابتلا به کرونا داشت؟

بازگشایی مدارس آثار منفی در ابتلا به کرونا داشت؟

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: وضعیت نابسامان و جدید در حوزه مدارس نداشتیم تا بگوییم بازگشایی مدارس آثار سوء داشته است و تا به امروز چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش آیند به نقل از تسنیم، احمد وحیدی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ابتلای دانش‌آموزان به کرونا با حضوری شدن مدارس اظهار کرد:

دانش‌آموزان بالای 12 سال دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند و برای دانش‌آموزان کمتر از 12 سال تصمیمی اتخاذ نشده است، در ستاد کرونا در این باره بحث و مقرر شد اتقان لازم درباره اینکه آیا تزریق واکسن به این گروه سنی مجاز و موثر است، ایجاد شود همچنین کمیته وزارت علوم این مسئله را بررسی خواهد کرد و در جلسه بعدی ستاد کرونا بحث خواهد شد.

وی افزود: وضعیت نابسامان و جدید در حوزه مدارس نداشتیم تا بگوییم بازگشایی مدارس آثار سوء داشته است و تا به امروز چنین گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: آماری که گفته شده است در یک دوره‌ای بوده و اینکه لزوماً مربوط به بازگشایی مدارس باشد محل بحث و سوال است، به این آمار نمی‌توان استناد کرد تا توسط وزارت بهداشت اظهار نظر شود.

ارسال نظر

پربازدیدترین