|
| کد مطلب: ۷۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

فاجعه انسانی در کمین است حواسمان به کارتن‌خواب‌های تهران باشد + فیلم

خوب است که در فصل‌های سرد حواسمان به کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها باشد. کافی است تلفن را برداریم و سه شماره 137 را بگیریم.

فاجعه انسانی در کمین است حواسمان به کارتن‌خواب‌های تهران باشد + فیلم

با توجه به شرایطی جوی تهران و کاهش دما، شهرداری در واحد ۱۳۷، گشت مددکار شهر، با گشت و بررسی سطح شهر به صورت ۲۴ ساعته، مددجویان را شناسایی و به ۲۰ مددسرای شهر تهران منتقل می‌کند.

۲۰ مددسرای (گرمخانه) شهر تهران با ظرفیت حداکثر ۳۰۰۰ نفره، پذیرای مددجویان است تا در شب‌های سرد پائیز و زمستان، تا حد ممکن، مددجویی در سطح خیابان‌ها شرایط سختی را متحمل نشود.

خدماتی که در مددسراهای تهران ارائه می‌شود؛ شامل، خدمات بهداشتی است، هر مددجو بعد از انتقال به محل اسکان، پک بهداشتی، لباس زیر و روی تمیز و حوله، را دریافت می‌کنند. غذای گرم و محل استراحت تمیز و مناسب هم به صورت ۲۴ ساعته برای مددجویان فراهم است.

علاوه بر این خدمات، خدمات درمانی و مددکاری و ترک اعتیاد هم شامل حال مدد جویان است، به این معنا که مددکار موظف است برای هر یک از مدد جویان پرونده‌ای تشکیل دهد، شرایطشان را بررسی کند و راه‌های بهبود شرایط ایشان و روند بازگشت به جامعه و خانواده را برایشان تسریع کند.

امیدواریم که در این فصول سرد سال، هیچ شهروندی بی‌سرپناه نماند و از شهروندان خواهش می‌کنیم در صورت مشاهده مددجویان در سطح شهر با شماره ۱۳۷، گشت مدد کار شهر، تماس بگیرند.

ارسال نظر

پربازدیدترین