|
| کد مطلب: ۹۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

قوانین سختگیرانه رمزارزها یقه انگلیسی ها را هم گرفت

مقررات مدنظر دولت بریتانیا به محافظت از سرمایه‌های کاربران و نیز رشد و پیشرفت پروژه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

قوانین سختگیرانه رمزارزها یقه انگلیسی ها را هم گرفت
منبع: دیجیاتو |

دولت بریتانیا مقرراتی را برای تنظیم بازار رمزارزها در نظر دارد تا ضمن محافظت از کاربران و سرمایه‌های آن‌ها، امکان رشد و پیشرفت این بازار را فراهم سازد. پیشنهادهای وزارت خزانه‌داری بریتانیا برای کنترل این بازار شامل تدابیری به‌منظور جلوگیری از کلاهبرداری و ایجاد بستری شفاف و منصفانه برای رشد پروژه‌های رمزارزی خواهد بود.

طرحی که دولت آمریکا برای تنظیم بازار رمزارزها در نظر گرفته است و امروز به‌صورت کامل منتشر خواهد شد، قرار است سه ماه به مشورت گذاشته شود. این طرح اطمینان پیدا می‌کند که درصورت ورشکستگی کسب‌وکارهای رمزارزی، سرمایه‌های کاربران به آن‌ها برگشت داده شود. به‌علاوه، قوانینی تعیین خواهد شد تا تبلیغات دارایی‌های رمزارزی منصفانه و شفاف باشد و گمراه‌کننده نباشد.

حال براساس گزارشی، دولت بریتانیا می‌خواهد پیش‌نیازهای گزارش اطلاعات درباره این پروژه‌ها را افزایش دهد و رابطه میان این کسب‌وکارها و رگولاتورها را تقویت کند. همچنین این دولت قرار است مقرراتی تنظیم کند تا جلوی فرایندهای حباب‌سازی در این دارایی‌ها گرفته شود. بسیاری از این پروژه‌ها ارزش یک دارایی را بیش‌ازحد بالا می‌برند و بعد آن را به کاربران ناآگاه می‌فروشند.

وزارت خزانه‌داری می‌گوید این مقررات اکثر ریسک‌های قابل‌توجه در صنعت ارزهای دیجیتال را کاهش خواهد داد و درعین‌حال مزایای استفاده از این دارایی‌ها را حفظ خواهد کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین