|
| کد مطلب: ۸۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

«حجت عبدالملکی» وزیر کار رسماً استعفا کرد

حجت عبدالملکی اظهار کرد: خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی میدانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

«حجت عبدالملکی» وزیر کار رسماً استعفا کرد

 «حجت عبدالملکی» وزیر کار با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهور رسماً استعفای خود را اعلام کرد. در نامه‌ای که در توئیتر عبدالملکی منتشر شده، آمده است:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله رئیسی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت

ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی، به‌منظور افزایش هماهنگی در دولت، استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم.

اینجانب در طول حدود ۳۰۰ روز فعالیت در این وزارتخانه، همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به‌کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاران این وزارتخانه در این مدت تشکر میکنم.

خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی میدانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

با احترام

حجت‌الله عبدالملکی

عبدالملکی

این خبر در حالی منتشر شده است که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر استعفا یا برکناری حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار و رفاه مطرح شده بود. 

روز گذشته خبرگزاری تسنیم از برکناری عبدالملکی خبر داد و نوشت که او با معاونان و نزدیکانش در وزارتخانه خداحافظی کرده است. 

به نوشته تسنیم «برخی اخبار حاکیست که دولت بنای موافقت با این استعفا را دارد و احتمالاً آقای زاهدی وفا معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی خواهد شد.»

 

ارسال نظر

پربازدیدترین