|
| کد مطلب: ۸۹۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

دستور‌ رئیسی برای رسیدگی به علل حادثه قطار

رئیس جمهور با اظهار تأسف و تسلیت واقعه خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، دستور‌هایی برای سرعت بخشیدن در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

دستور‌ رئیسی برای رسیدگی به علل حادثه قطار

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در نشست امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به حادقه خروج قطار از ریل دستور رسیدگی سریع به این موضوع را صادر کرد و همچنین با اشاره به  برخی اعتراضات نسبت به دهک‌بندی‌ها در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک گروه کاری، دهک‌بندی‌ها به سرعت بررسی شوند و تأکید کرد که در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد. همچنین آقای رئیسی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک گروه کاری، دهک‌بندی‌ها به سرعت بررسی شوند.

رئیسی در ادامه، «پیگیری مجدانه» را رمز موفقیت در انجام کار‌ها دانست و گفت: اگر یک تصمیم یا مصوبه به‌طور جدی پیگیری نشود، هر قدر نیروی انسانی و بودجه به کار گرفته شود، باز هم کار پیش نمی‌رود و در حد یک صورت جلسه، بر روی کاغذ می‌ماند.

رئیس جمهور، همچنین با اظهار تأسف از واقعه خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت و دستور‌هایی برای سرعت بخشیدن در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

ارسال نظر

پربازدیدترین