|
| کد مطلب: ۷۴۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

توضیح درباره افزایش چند برابری بودجه نهاد ریاست‌جمهوری

توضیح درباره افزایش چند برابری بودجه نهاد ریاست‌جمهوری

معاون رییس جمهوری با اشاره به غرض‌ورزی بانیان وضع موجود، گفت: در دولت قبل وزرا نمی‌توانستند رییس دولت را ببینند، اما در این دولت کدام جمعه بوده که دولت و شخص رییس‌جمهوری سفر استانی یا دیدار نداشته باشند.

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره شبهه افزایش چند برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری، گفت: این رقم شامل تجمیع ردیف‌هایی مثل معاونت حقوقی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ردیف‌های دیگر بوده و با توجه به این موضوع بودجه نهاد ریاست جمهوری کاهشی بوده است.

به گزارش ایرنا، «سید مسعود میرکاظمی» امروز در نشستی خبری افزود: جمع ردیف‌های فوق یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال جاری است که این رقم در بودجه سال ۱۴۰۱ به کمتر از ۱۵۰۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به غرض‌ورزی بانیان وضع موجود، ادامه داد: در دولت قبل وزرا نمی‌توانستند رییس دولت را ببینند، اما در این دولت کدام جمعه بوده که دولت و شخص رییس‌جمهوری سفر استانی یا دیدار نداشته باشند.

وی تاکید کرد: علاوه بر کنترل و کاهش هزینه‌های جاری بخشی از همین بودجه هم برای حل مشکلات مردم، شهر‌ها و روستا‌ها در سفر‌های استانی مصرف خواهد شد.

ارسال نظر

پربازدیدترین