|
| کد مطلب: ۷۳۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی بیل گیتس درباره برگزاری جلسات اداری در متاورس

پیش‌بینی بیل گیتس درباره برگزاری جلسات اداری در متاورس

بیل گیتس پیش بینی کرد جلسات اداری 2 الی 3 سال آینده روی محیط متاورس برگزار خواهد شد.

به گزارش آیند و به نقل از USAToday ، بنیان‌گذار مایکروسافت نظرات خود درباره 2021 و آینده فناوری را در یادداشت ویژه خود{ لینک } بیان کرد.

وی تاکید کرد سال 2021 برای من و بسیاری از مردم سال سختی بود اما امیدوارم 2022 بهتر باشد.

گیتس گفت:"پیش بینی می‌کنم بیشتر جلسات مجازی از تصاویر دو بعدی که من آن را مدل مربع‌های هالیوودی می خوانم، حرکت کرده و به سوی متاورس، فضای سه بعدی با آواتارهای دیجیتال برود."

وی افزود حرکت بدین سمت به دلیل اینکه بسیاری از افراد فاقد ابزارهای لازم{مانند عینک‌های واقعیت مجازی} برای غوطه ور شدن در این محیط هستند، کُند خواهد بود.

بیل گیتس نسبت به پیشرفت‌هایی که با آواتارهای سه بعدی و صدای فضایی انجام می‌شود، ابراز خوش بینی کرد و گفت این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا به طور مجازی بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند.

گیتس گفت هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد اما به آستانه‌ای نزدیک می‌شویم که فناوری شروع به تکرار واقعی تجربه با هم بودن در محیط اداری می‌کند.

گفتنی است متاورس قلمرو دیجیتالی است که فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ویدئو را ترکیب کرده و کاربران در جهانی مجازی کار و زندگی می‌کنند.

حامیان متاورس از جمله مدیر متا، زاکربرگ، از سردمداران این تفکر معتقدند متاورس می‌تواند جایگزین اینترنت مدرن شود.

زاکربرگ نیز پیش بینی کرد است که عناصر کلیدی متاورس 5 تا 10 سال آینده به جریان اصلی تبدیل شده و جایگزین اینترنت خواهند شد.

اوایل امسال متا{فیس بوک} پلتفرم Horizon Workrooms را معرفی کرد که یک برنامه واقعیت مجازی است که افراد می‌توانند در اتاق‌های کار مجازی جمع شوند.

مایکروسافت نیز تلاش دارد تا با Hologram برنامه واقعیت ترکیبی را توسعه داده و به عنوان مالک Minecraft دنیای مجازی خودش را پیدا کرده است.

پلتفرم جذاب دیگر در این زمینه Roblox است که بچه‌ها آن را دوست داشته و برندهایی مانند Gucci، Ralph Lauren و Vans مشارکت خود در این پلتفرم را آغاز کرده و تجربیات منحصربفردی را در متاورس به ارمغان آورده‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین