|
| کد مطلب: ۶۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

10 سال آینده هدست اپل جای آیفون را می‌گیرد

10 سال آینده هدست اپل جای آیفون را می‌گیرد

هدست واقعیت افزوده اپل یک جفت چیپست برای پشتیبانی از قابلیت‌های پیشرفته دارد. هدست تا 10 سال آینده جای آیفون را می‌گیرد.

به گزارش آیند و به نقل از macrumors ، «مینک-چی کو» تحلیلگر اپل، می‌گوید هدست واقعیت افزوده اواخر سال آینده راهی بازار می‌شود.

به گفته وی دو چیپست روی هدست نصب می‌شود.

یکی مشابه M1 اپل سیلیکون است که روی لپ تاپ‌های مک بوک پرو 2021 نصب شده و دیگری چیپست رده پایین برای مدیریت سنسورها خواهد بود.

طراحی واحد مدیریت توان PMU پردازنده پیشرفته مشابه M1 است چراکه قدرت محاسباتی مانند M1 دارد.

علاوه بر آن، هدست یک جفت نمایشگر 4K اولد میکرو سونی دارد که به قدرت محاسباتی معادل M1 نیاز دارد تا از تجربیات واقعیت مجازی VR نیز پشتیبانی کند.

هدست اپل می‌تواند به طور مستقل و بدون نیاز به اتصال به آیفون یا مک، کار کند.

هدست AR اپل به پردازنده جداگانه برای سنسور واقعا نیاز دارد چرا که مجموعه سنسورهای تعبیه شده، قدرت محاسباتی بالاتر از آیفون می‌خواهد.

به عنوان مثال هدست AR به حداقل 6 تا 8 ماژول نوری نیاز دارد تا به طور هم زمان خدمات AR را به طور مداوم به کاربران ارائه کند.

در مقابل آیفون حداکثر 3 ماژول نوری نیاز دارد تا به طور هم زمان کار کرده و به محاسبات مداوم هم نیاز ندارد.

هم هدست اپل و هم آیفون 14 به گفته «کو» از فناوری وای فای 6E پشتیبانی می‌کنند که پهنای باند افزایش بافته و تداخل کمتر را عرضه می‌کند.

اپل قصد تعبیه صدها اپلیکیشن و برنامه را روی هدست داشته تا بتواند ظرف 10 سال آینده این محصول تکامل یافته را جایگزین آیفون کند.

ارسال نظر

پربازدیدترین