|
| کد مطلب: ۶۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

ویدئو/ فروش دفتر املاک مجازی به قیمت 2.4 میلیون دلار

ویدئو/ فروش دفتر املاک مجازی به قیمت 2.4 میلیون دلار

یک دفتر املاک مجازی در محیط آنلاین Decentraland {نوعی متاورس} به قیمت 2.4 میلیون دلار به فروش رسید.

به گزارش آیند و به نقل از رویترز ، این دفتر واقع در خیابان فشن استریت در متاورس دسنترالند واقع شده و خریدار آن را به قیمت 2.4 میلیون دلار به صورت ارزدیجیتال MANA خریدار کرده است.

متاورس یا دنیای مجازی جایی است که کاربران می‌توانند به صورت مجازی به صورت آواتار زندگی کرده، کار کنند و کالاهای مجازی را خرید و فروش کنند.

خرید و فروش زمین، خانه و مستقلات و قدم زدن در خیابان‌ها بخشی از دنیای Decentraland است که زیرمجموعه متاورس تعریف شده است.

مردم در این سرزمین مجازی می‌توانند با یکدیگر ملاقات کرده و زندگی واقعی را به صورت مجازی تجربه کنند.

گفتنی است محبوبیت چنین سرزمین‌هایی به دلیل همه گیری کروناویروس افزایش پیدا کرده است.

همچنین ماه گذشته فیس بوک نام خود را به متا تغییر داده و نقشه راه خود برای حرکت از پلتفرم موجود به سوی متاورس را معرفی کرد.

بدین ترتیب رونق دنیای مجازی و خرید و فروش و کسب و کار در آن نیز رونق یافته است.

اما محیط متاورسی Decentraland از بلاک چین استفاده کرده و زمین، خانه و املاک و مستقلات به صورت توکن غیرقابل تعویض NFT به فروش می‌رسد که نوعی دارایی رمزگزاری شده است.

علاقه‌مندان در دسنترالند زمین و مغازه‌ها را به عنوان سرمایه گذاری سوداگرانه با استفاده از ارز دیجیتال Mana خریداری می‌کنند.

سخنگوی دسنترالند و Tokens.com گفتند گروه موسوم به Metaverse Group در زیرمجموعه توکنز، دفتر املاک و مستغلات را به ارزش 618000 مانا معادل 2428740 دلار{در زمان معامله} خریداری کرد.

دفتر املاک در خیابان فشن مستقر بوده و جایی است که رخدادهای فشن دیجیتال در آنجا برگزار می‌شود و بنابراین خواه ناخواه آواتارها برای خرید و فروش به این دفتر مراجعه خواهند کرد.

مساحت معامله شده معادل 6090 فوت مربع {در دنیای مجازی دسنترالند} شامل 116 قطعه کوچکتر است.

در ماه ژوئن نیز قطعه زمین دیگری به ارزش 1295000 مانا معادل 913228 دلار {زمان معامله} در دسنترالند معامله شده بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین