|
| کد مطلب: ۶۶۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد

آشنایی 86 درصد از آمریکایی‌ها با ارز دیجیتال

آشنایی 86 درصد از آمریکایی‌ها با ارز دیجیتال

بیش از 86 درصد از آمریکایی‌ها می‌دانند ارز دیجیتال چیست.

به گزارش آیند و به نقل از perwresearch ، بر اساس نظرسنجی انجام شده از افراد بالغ آمریکایی مشخص شد 16 درصد در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری یا مبادله کرده‌اند.

در نظرسنجی انجام شده از 13 الی 19 سپتامبر بیش از 24 درصد اعلام کردند خیلی درباره ارزهای دیجیتالی شنیده‌اند و اطلاعات دارند.

13 درصد هم گفتند اصلا چیزی نشنیده‌اند.

این موسسه در سال 2015 درباره بیت کوین نظرسنجی کرد و آن زمان 48 درصد گفتند درباره این ارز دیجیتال شنیده و تنها 1 درصد گفتند سرمایه گذاری یا تجارت کرده‌اند.

در نظرسنجی جدید گروه جمعیتی خاص گفتند از ارزهای رمزگذاری شده استفاده کرده‌اند.

بر این اساس تقریبا از هر 10 آمریکایی 18 تا 29 سال معادل 31 درصد گفتند در مقایسه با گروههای سنی بالاتر، روی ارز دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتر معامله یا سرمایه گذاری کرده‌اند.

مردان دو برابر زنان یعنی 22 درصد در مقابل 10 درصد این موضوع را تایید کردند.

از یک طرف میزان سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال توسط زنان کمتر از مردان بوده و هر چه به سوی افراد با سنین بالاتر برویم، میزان سرمایه گذاری نیز کمتر می‌شود.

همچنین بزرگسالان آسیایی، سیاه پوست و اسپانیایی تبارها بیشتر از سایر سفیدپوستان روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند.

در حالی این روزها درباره ارزهای دیجیتال صحبت می‌شود که رهبران دولتها در مورد مقررات ارزهای دیجیتال بحث کرده و به عنوان وسیله مبادله غیرمتمرکز بدون مرجع ناظر و مدیر به آن می‌نگرند.

تنظیم کننده‌های مالی نیز نگران بوده و درباره ماندگاری بلندمدت ارزهایی مانند بیت کوین نگرانی‌های خاص خود را ابراز کرده‌اند.

ارسال نظر

پربازدیدترین