|
| کد مطلب: ۹۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

سامسونگ به سمت ساخت گوشی های تاشو می رود

سال آینده منتظر گلکسی اس ۲۴ پلاس – Galaxy S24 Plus نباشید؛ چرا که سامسونگ می‌خواهد به جای این مدل کم‌فروش، گوشی‌های تاشو جدیدتری را عرضه کند.

سامسونگ به سمت ساخت گوشی های تاشو می رود
منبع: زومیت |

 اگر از طرفداران سامسونگ هستید، قطعاً می‌دانید که این شرکت چند سالی است که گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S خودش را در چند نسخه مختلف با ابعاد، امکانات و قیمت متفاوت عرضه می‌کند. به‌طور مثال خانواده گکسی S۲۳ دارای دو عضو اقتصادی‌تر به‌نام‌های گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس است، در حالی که یک گوشی گران قیمت‌تر و توانمندتر به‌نام گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز عضوی از این خانواده است.

اما ظاهراً نسخه پلاس گوشی‌های گلکسی S سامسونگ، خواهان زیادی ندارند. این یعنی کاربران یا نسخه معمولی را می‌خرند یا با هزینه‌ای بیشتر، نسخه Ultra را خریداری می‌کنند. همین باعث شده سامسونگ قید تولید و عرضه گلکسی اس ۲۴ پلاس در سال آینده را بزند و منابع خودش را خرج تولید گوشی‌های دیگری کند.

منابع گلکسی اس ۲۴ پلاس، خرج گوشی‌های تاشو اقتصادی می‌شود

همانطور که در خبرها اشاره کردیم، سامسونگ می‌خواهد تا سال ۲۰۲۴ میلادی، ۶ گوشی تاشو جدید را وارد بازار کند. از قضا در بین آن‌ها چند گوشی تاشو ارزان قیمت‌تر نیز وجود دارد که به علاقه‌مندان گوشی‌های انعطاف‌پذیر اجازه داشتن یک موبایل تاشو با هزینه‌‌ای کمتر از ۱۰۰۰ دلار را می‌دهد.

این گوشی‌ها که از نظر فنی شبیه به گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A سامسونگ هستند، زیر گروه جدیدی از محصولات به‌نام گلکسی K عرضه خواهند شد. هنوز اطلاعات زیادی از آن‌ها در دست نیست، ولی واضح است که قیمت رقابتی و بسیار جذابی خواهند داشت.

سامسونگ به سمت ساخت گوشی های تاشو می رود

در کنار این‌ها محصولات رقابتی، گوشی‌های تاشو توانمند و جدیدی نیز در راه هستند. به‌طور مثال سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ هر کدام یک مدل “Ultra” با سخت افزاری توانمندتر از جمله نمایشگرهای ۴K را دریافت خواهند کرد. یک مدل جذاب دیگر به نام گلکسی Z Flex نیز به‌زودی رونمایی می‌شود که طراحی انعطاف‌پذیر متفاوتی از دو سری زد فولد و زد فلیپ دارد. در واقع گلکسی زد فلکس سامسونگ از سه جهت تا می‌شود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین