|
| کد مطلب: ۹۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

فیلم | دوربین S23 اولترا روی آیفون ۱۴ پرومکس را کم کرد!

دوربین گلکسی S23 اولترا سامسونگ بی‌نقص ظاهر شده و حالا در یک ویدیو مقایسه جدید مشخص شده این گوشی می‌تواند حداقل در بخش دوربین، بزرگ‌ترین رقیبش یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس را شکست دهد.

فیلم | دوربین S23 اولترا روی آیفون ۱۴ پرومکس را کم کرد!
منبع: گجت نیوز |
 

 

همین چندی پیش بود که سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ معرفی شدند؛ گوشی‌هایی که شاید تغییرات آن‌ها چندان بزرگ نیست، اما نسبت به نسل قبلی قابل قبول بود. یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های این سری و مخصوصا گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ، در بخش دوربین بود. حالا با گذشت چند روز از معرفی گلکسی S23 اولترا، اولین بررسی‌ها و مقایسه های دوربین این گوشی با رقبا منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند سامسونگ توانسته رقیبش آیفون ۱۴ پرو مکس را در زمینه دوربین شکست دهد.

زمان عرضه گلکسی S23

اولین ویدیو مقایسه میان دوربین گوشی های گلکسی S23 اولترا سامسونگ و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل توسط کانال یوتیوب Mrwhosetheboss منتشر شده است. هر چند این ویدیو یک بنچمارک رسمی نیست و نمی‌توان به صورت کامل به آن اعتماد کرد، اما آن طور که از مقایسه های این ویدیو مشخص است، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ در بخش دوربین عملکرد بهتری دارد.

پایان سلطنت اپل؛ دوربین گلکسی S23 اولترا پادشاه جدید دوربین گوشی‌ها است!

گوشی های آیفون اپل چندین سال سلطان واقعی دنیای دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند بودند. برای مثال دوربین آیفون ۱۴ پرو اپل، واقعا دست کمی از یک دوربین سینمایی نداشت. در این سامسونگ هم بیکار ننشسته بود و هر سال به اپل نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد تا در نهایت امسال، با گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا رقیبش را شکست داد.

رقابت میان اپل و سامسونگ در بخش دوربین و مخصوصا عکس‌برداری به حدی نزدیک است که دیگر نمی‌توان به راحتی درباره تفاوت‌های S23 اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس صحبت کرد و بیشتر انتخاب شخصی افراد در مواردی مثل دقت رنگ،ِ ویرایش‌های خودکار رنگ و نور توسط گوشی و … اهمیت دارد. در کنار این مورد، به چالش کشیدن اپل در بخش فیلم‌برداری تقریبا غیرممکن است؛ پس سامسونگ چطور توانسته اپل را در بازی خودش شکست دهد و تاج پادشاهی بهترین دوربین موبایل را بر سر بگذارد؟

ویدیویی از مقایسه دوربین جدیدترین پرچمداران سامسونگ و اپل

اگر توصیف‌های این یوتیوبر معروف درست باشند، سامسونگ در بخش فیلم‌برداری پیشرفت کرده و پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S23 اولترا، مانند آیفون ۱۴ پرو مکس ویدیوهایی روان و باکیفیت ضبط می‌کند.

یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی اس ۲۳ اولترا، سیستم تثبیت تصویرش است که با نام super steady mode شناخته می‌شود. این حالت پیش از این هم در تعدادی از گوشی‌های بالارده و میان‌رده سامسونگ وجود داشته اما حالا در پرچمدار تازه‌‎نفس کره‌ای، بیش از همیشه به حالت اکشن مود در آیفون‌های اپل نزدیک شده است. حالا در این حالت شاهد کاهش کیفیت عجیب و غریبی نیستیم و سیستم تثبیت تصویر این گوشی‌، می‌تواند حتی سخت‌گیرترین کاربران را هم راضی نگه دارد.نتیجه مقایسه دوربین گلکسی S22 اولترا و آیفون 14 پرو مکس

گلکسی S23 اولترا سامسونگ شاید در مقایسه با نسل قبل تغییر بزرگی را تجربه نکرده باشد اما حداقل در بخش دوربین، می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های تاریخ باشد. آیفون 14 پرو مکس تا به امروز به عنوان پادشاه دنیای دوربین‌ها در میان دیگر گوشی‌ها شناخته می‌شد اما حالا با وجود عملکرد فوق‌العاده گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ، شاید باید از امروز به بعد پرچمدار سامسونگ را به عنوان باکیفیت‌ترین دوربین گوشی بشناسیم.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین