|
| کد مطلب: ۹۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

اگر از مایکروسافت ایمیل گرفتید کار هوش مصنوعی است

مایکروسافت از هوش مصنوعی OpenAI برای پاسخ دادن به ایمیل مشتریان استفاده می‌کند. طی این همکاری جدید، قابلیت‌های هوش مصنوعی OpenAI سازنده ChatGPT به برنامه Viva Sales اضافه می‌شود.

اگر از مایکروسافت ایمیل گرفتید کار هوش مصنوعی است
منبع: دیجیاتو |

مایکروسافت که اخیراً ChatGPT را برای بهبود جلسات آنلاین به تیمز اضافه کرده بود، حالا می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی OpenAI را به یکی دیگر از محصولات خود اضافه کند.

 

طبق گزارش بلومبرگ، برنامه Viva Sales که ابزارهای آفیس مایکروسافت و برنامه‌های کنفرانس ویدیویی را با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان متصل می‌کند، طی این همکاری جدید قادر خواهد بود تا با کمک محصول OpenAI برای ایجاد متن، به ایمیل مشتریان پاسخ دهد.

 

ابزارهای هوش مصنوعی OpenAI که شامل GPT 3.5، سیستمی که اساس چت‌بات ChatGPT است می‌شود، داده‌های موردنیاز خود را از سوابق مشتری و نرم‌افزار ایمیل آفیس جمع‌آوری می‌کند. سپس از این اطلاعات برای ایجاد ایمیل‌های حاوی متن شخصی، جزئیات قیمت و تبلیغات استفاده می‌شود.

برنامه Viva Sales ابتدا در ماه اکتبر منتشر شد و با برنامه مدیریت مشتری Dynamics مایکروسافت و رقیب آن، Salesforce کار می‌کند. همچنین کاربرانی که نسخه‌های پریمیوم Dynamics را دریافت کرده باشند و مشتریانی که در ماه 40 دلار برای سرویس Salesforce هزینه می‌کنند، به‌صورت رایگان به این برنامه دسترسی خواهند داشت.

ارسال نظر

پربازدیدترین