|
| کد مطلب: ۱۱۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

عکس|گوگل تغییر کرد

نسخه دسکتاپ گوگل حالا موضوعاتی را به شما پیشنهاد می‌کند که مرتبط با جستجوی اولیه است و می‌تواند برای جستجوهای بعدی استفاده شود.

عکس|گوگل تغییر کرد

گوگل در رابط موتور جستجوی خود در دسکتاپ تغییری را به‌وجود آورده است تا در هنگام جستجو بتوانید به موضوعات مرتبط با آن جستجو دسترسی داشته باشید و جستجوهای جدیدی انجام دهید. عرضه این ویژگی که در زیر کادر جستجو مشاهده می‌شود، حالا در سراسر جهان آغاز شده است.

به‌ گزارش ورج، اگر عبارتی را در گوگل جستجو کنید، حالا در زیر کادر جستجو چندین موضوع را برای جستجوی مجدد می‌بینید که به شما کمک می‌کنند تا جستجوی اولیه خود را تکمیل کنید. در گذشته ردیفی از زبانه‌ها وجود داشت که دسترسی به بخش‌های مختلف موتور جستجو ازجمله Images یا Videos را فراهم می‌کرد، اما حالا همین گزینه‌ها هم در میان موضوعات مرتبط با جستجوی فعلی شما قرار گرفته‌اند.

گوگل ابتدا این ویژگی را در ماه دسامبر برای نسخه موبایل موتور جستجوی خود عرضه کرد و در ماه گذشته شاهد عرضه این قابلیت برای زبان انگلیسی در آمریکا بودیم. اما حالا عرضه جهانی این ویژگی آغاز شده است و در آزمایشی که ما انجام داده‌ایم، این قابلیت حتی برای زبان فارسی با آی‌پی ایران هم در دسترس قرار دارد.

تغییر رابط کاربری موتور جستجوی گوگل

تصویری که در ادامه می‌بینید، نسخه قدیمی رابط کاربری گوگل را نشان می‌دهد:

گوگل تغییر کرد / عکس

ارسال نظر

پربازدیدترین