|
| کد مطلب: ۱۱۴۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

می خواهید بدانید کجای اتاق شما دوربین مخفی کار گذاشته اند؟

مهمانداران هواپیما احتمالا افرادی هستند که بیشترین زمان را در هتل‌های مختلف می‌گذرانند. این بخشی از روال کاری آنهاست. به سبب اقامت‌های مکرر شبانه در هتل و برخی تجربه‌های تلخ، آنها باید مطمئن شوند که در هنگام اقامت هیچ کس پنهانی با دوربین‌هایی مخفی تماشایشان نمی‌کند یا گوش نمی‌دهد.

می خواهید بدانید کجای اتاق شما دوربین مخفی کار گذاشته اند؟

در ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، می‌گوید که اولین کار او بعد از اتاق گرفتن در هتل این است که وجود دوربین‌های مخفی را بررسی کند. او از آینه شروع می‌کند که  احتمالاً از محبوب‌ترین راه‌های جاگذاری دوربین است.

طبق گزارش Serious Home Security، با گذاشتن انگشت خود روی آینه. ، انگشت شما با انعکاس انگشت در یک آینه استاندارد باید در تماس باشد. ولی اگر در اتاق شما آینه واقعی نصب نباشد و چیزی شبیه شیشه در اتاق‌های بازجویی که نور را یک طرفه عبور می‌دهد سر و کار داشته باشید، فاصله‌ای بین انگشت و بازتاب خواهد بود.

سپس او یک “بررسی تصادفی” انجام می‌دهد که شامل بررسی تلویزیون و سپس پرده‌ها می‌شود. هنگامی که او مطمئن شد، می‌تواندنفسی به راحتی بکشد و نگران تماشا شدن نباشد.

علاوه بر این، کاربران در زیر ویدئوی او نکاتی را افزوده‌اند:

یکی از کاربران نوشته: “زیر ملحفه‌ها را بررسی کنید، ما قبلاً یک سرنگ استفاده شده زیر یکی پیدا کرده‌ایم.” به علاوه  ساعت و شارژر را هم باید بررسی کرد.”

آیا اینها وسواس و پارانویا نیست؟!

طبق یک بررسی تازه، حدود ۱۱ درصد از مسافران یک دوربین مخفی در Airbnb خود پیدا کرده‌اند. علاوه بر این، نظرسنجی انجام شده توسط Airbnb نشان داد که ۵۸ درصد از مسافران هنگام رفتن به تعطیلات نگران دوربین‌های مخفی هستند. در کشور ما هم که ویلا گرفتن یک کار روتین است تصور می‌کنم کمتر کسی چنین بررسی‌های مقدماتی کند.

پس شما باید ساعت‌های زنگدار یا رادیو ساعت، آشکارساز‌های دود، لامپ‌ها، ترموستات‌ها، پریزها و خودکارها و اسباب‌بازی‌ها و امثال آن را بررسی کنید.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین