|
| کد مطلب: ۱۱۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

احضار به دادگاه به دلیل استفاده از هوش مصنوعی | اشتباهات وحشتناک وکیل در پرونده حقوقی

یک وکیل به دلیل استفاده از چت جی‌پی‌تی برای انجام تحقیقات حقوقی، به ارائه توضیح در دادگاه فراخوانده شد.

احضار به دادگاه به دلیل استفاده از هوش مصنوعی | اشتباهات وحشتناک وکیل در پرونده حقوقی
منبع: همشهری |

 

 

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سان، یک وکیل در نیویورک به خاطر اطلاعات اشتباهی که به کمک جت چی‌پی‌تی در دفاع از پرونده خود ارائه کرد، دستگیر شد. این وکیل ادعا کرده که از اینکه محتوای ارائه شده توسط چت جی‌پی‌تی ممکن است نادرست باشد، بی‌اطلاع است.

چت‌بات هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم بحث در سال گذشته بوده است.فراگیر بودن آن، باعث شده بسیاری آینده برخی مشاغل را در معرض خطر نابودی ببینند، چرا که این ربات قادر است در عرض چند ثانیه، محتوایی تازه، اصیل و موثر تولید کند. 

با این حال، سازندگان روبات می‌گویند که این روبات هنوز در حال پیشرفت است و ممکن است اطلاعاتی غیر دقیق تولید کند.

پرونده‌ای مورد بحث، مربوط به مردی است که پس از جراحت از یک شرکت هواپیمایی شکایت کرده است. تیم حقوقی این مرد موارد مختلفی را به عنوان سابقه ذکر کردند و نشان دادند که چرا باید توسط شرکت هواپیمایی به او غرامت داده شود.

وکلای نمایندگی این شرکت هواپیمایی به قاضی گفتند که نمی‌توانند چندین مورد از مواردی را که به آن‌ها ارجاع داده شده، بیابند.

قاضی کاسل در دستوری که خواستار توضیح از سوی تیم حقوقی این مرد شد، نوشت: «شش مورد از موارد ارائه‌شده به نظر تصمیمات قضایی جعلی با نقل‌قول‌های جعلی است.»

پس از بررسی های متعدد، مشخص شد که پرونده با استفاده از جت‌ چی‌پی‌تی تهیه شده است. یکی از وکلا از این ابزار برای یافتن پرونده‌های مشابه با پرونده‌ای که روی آن کار می‌کردند، استفاده کرده بود.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین