|
| کد مطلب: ۱۱۰۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

مشخصات و قیمت پیکسل تبلت فاش شد

آمازون ژاپن پیش از معرفی رسمی تبلت پیکسل، مشخصات این دستگاه و همچنین قیمت آن را فاش کرده است.

مشخصات و قیمت پیکسل تبلت فاش شد
منبع: دیجیاتو |

طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت آمازون منتشر شده و اکنون حذف شده است،  پیکسل تبلت  در 20 ژوئن ( 30 خردادماه ) در ژاپن عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، برخی مشخصات کلیدی این دستگاه نیز فاش شده است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

همان‌طور که در اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط 9to5Google دیده می‌شود، آمازون ژاپن به‌طور خلاصه لیست کاملی از مشخصات پیکسل تبلت را منتشر کرده است که شامل برنامه زمانی عرضه دستگاه و همچنین چند تصویر از آن در رنگ‌های Porcelain (پنل پشتی بژ با قاب سفید) و Hazel (سبز/مشکی) می‌شود.

قیمت و مشخصات احتمالی پیکسل تبلت

طبق این مشخصات، نسخه 128 گیگابایتی (UFS 3.1) پیکسل تبلت با قیمت حدود 590 دلار عرضه خواهد شد. در گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، قیمت این دستگاه در اروپا بین 657 تا 711 دلار تعیین شده بود. در فهرست منتشر‌شده همچنین به «حداکثر 12 ساعت پخش ویدیو» با «باتری داخلی 27 وات‌ساعت» تبلت گوگل اشاره شده است.

یک نشریه ژاپنی و برخی کاربران توییتر که موفق شده‌اند پیش از حذف‌شدن این فهرست، آن را مشاهده کنند، اطلاع‌رسانی کرده‌اند که این تبلت از تراشه Tensor G2 با 8 گیگابایت رم (LPDDR5) بهره خواهد برد. همچنین ظاهراً دو گزینه ذخیره‌سازی برای این دستگاه وجود دارد که پیکربندی دیگر آن شامل 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود.

علاوه‌براین، نمایشگر پیکسل تبلت یک پنل 10.95 اینچی LCD با روشنایی 500 نیت و وضوح 1600 در 2560 خواهد بود. از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به دوربین‌های 8 مگاپیکسلی جلو و عقب، سه میکروفون، چهار بلندگو، بلوتوث 5.2 و باند فوق‌عریض (UWB) اشاره کرد که قبلاً نیز توسط FCC تأیید شده بودند.

اخیراً ویدیوی کوتاهی از پیکسل تبلت منتشر شده بود که طراحی کلی تبلت گوگل و همچنین گزینه رنگی جدید مرجانی آن را نشان می‌داد. گوگل چهارشنبه همین هفته میزبان کنفرانس I/O 2023 خواهد بود که شاید در آن علاوه بر پیکسل تبلت، شاهد معرفی دستگاه‌های دیگری ازجمله گوشی پیکسل 7a، گوشی تاشوی پیکسل فولد، گوشی‌های پیکسل 8 و 8 پرو و نیز پیکسل واچ 2 خواهیم بود.

ارسال نظر

پربازدیدترین