|
| کد مطلب: ۱۰۹۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

گوشی تاشو وان‌پلاس تابستان امسال از راه می‌ رسد

وان‌پلاس نیز ظاهراً قصد دارد با معرفی اولین گوشی تاشو خود به بازار به جمع شرکت‌هایی بپیوندد که دستگاه‌های تاشو دردسترس کاربران قرار می‌دهند.

گوشی تاشو وان‌پلاس تابستان امسال از راه می‌ رسد
منبع: دیجیاتو |

وان‌پلاس  نیز ظاهراً قصد دارد با معرفی اولین گوشی تاشو خود به بازار به جمع شرکت‌هایی بپیوندد که دستگاه‌های تاشو دردسترس کاربران قرار می‌دهند.

گوشی‌‌های هوشمند  تاشو  طی سال‌های اخیر توانسته‌اند توجه کاربران را به خود جلب کنند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار،  ۲۸ درصد  کاربران موبایل در ایالات متحده یک گوشی تاشو برای خرید انتخاب کرده‌اند و در فکر دستگاهی تاشو هستند.

در این شرایط شرکت‌های تولید کننده نیز نمی‌خواهند از موج بازار دور بمانند. گوگل قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه (‌۱۰ ماه می) معرفی کند. اکنون گفته می‌شود وان پلاس نیز در همین مسیر قرار دارد و احتمالاً اولین موبایل تاشو خود را اواسط مردادماه یا اوایل شهریورماه معرفی می‌‌کند.

گوشی تاشو وان پلاس احتمالاً تابستان معرفی می‌شود

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار  توییتی  به این نکته اشاره کرده است که اولین گوشی تاشو وان پلاس ماه آگوست از راه می‌رسد. این منبع، اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی موبایل تاشو وان پلاس به اشتراک نگذاشته است. با این وجود وان پلاس در جریان رویداد  کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳  به این موضوع اشاره کرده بود که واقعاً قصد دارد گوشی تاشو خود را اواخر ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند.

به نظر می‌رسد با توجه به اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی تاشو وان پلاس، این شرکت در بازه زمانی نزدیک به رونمایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ از موبایل تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

باید دید این شرکت درنهایت موبایل تاشو خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه در دست نیست.

ارسال نظر

پربازدیدترین