|
| کد مطلب: ۱۰۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

تصاویر تبلیغاتی رسمی پیکسل 7a لو رفت

عکس‌های تبلیغاتی پیکسل 7a که پیش از موعد فاش شده‌ان، بخشی از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی را نشان می‌دهند.

تصاویر تبلیغاتی رسمی پیکسل 7a لو رفت
منبع: دیجیاتو |

اگرچه زمان زیادی تا معرفی پیکسل 7a باقی نمانده، اما حالا گزارشی جدید منتشر شده است که اطلاعات رسمی تبلیغاتی این گوشی را فاش می‌کند. در این تبلیغات نه‌تنها به مشخصات سخت‌افزاری، بلکه به بخشی از قابلیت‌های نرم‌افزاری ازجمله قابلیت جدیدی در دوربین هم اشاره شده و حتی مقایسه‌ای با پیکسل 6a صورت گرفته است.

 

به گزارش یکی از منابع دنیای فناوری به نام Roland Quandt، تصاویری از تبلیغات میان‌رده بعدی گوگل لو رفته که مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، پیکسل 7a به‌جای نمایشگر 60 هرتزی پیکسل 6a، از صفحه‌نمایش  90 هرتزی  با اندازه 6.1 اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. این گوشی در قاب عقب دوربین دوگانه  64 + 13 مگاپیکسلی  و در بخش سلفی یک دوربین  13 مگاپیکسلی  دارد.

 
قابلیت های دوربین پیکسل 7a
مشخصات فنی پیکسل 7a
قابلیت های دوربین پیکسل 7a
مشخصات فنی پیکسل 7a
قابلیت های دوربین پیکسل 7a

مشخصات گوگل پیکسل 7a

به‌نظر می‌رسد که قابلیت  Super Res Zoom  در این گوشی آپدیت کوچکی دریافت می‌کند تا بتواند  زوم 8 برابری  را در اختیار کاربران بگذارد. همچنین در این میان‌رده به قابلیت  شارژ بی‌سیم  دسترسی خواهیم داشت و البته امسال این گوشی با تراشه  تنسور G2  عرضه خواهد شد.

این روزها دیگر جای شگفتی ندارد، اما باید ذکر کنیم که پیکسل 7a  بدون آداپتور شارژر  به بازار می‌آید. بنابراین در جعبه این محصول صرفاً به یک کابل USB-C به USB-C، سوزن سیم‌کارت و یک تبدیل سریع درگاه دسترسی خواهیم داشت.

 
ویژگی های پیکسل 7a
محتویات جعبه پیکسل 7a
ویژگی های پیکسل 7a
محتویات جعبه پیکسل 7a
ویژگی های پیکسل 7a

در دیگر تصاویر تبلیغاتی می‌توانیم ببینیم که این گوشی از کدام ویژگی‌های مخصوص سری پیکسل بهره خواهد برد. برای مثال، ویژگی  Call Screening  به پیکسل 7a می‌آید. این دستگاه در بخش دوربین هم از قابلیت‌هایی مثل  رفع تاری تصاویر، Magic Eraser و Night Sight  پشتیبانی خواهد کرد.

Previous
پیکسل 7a خاکستری
پیکسل 7a سفید
پیکسل 7a خاکستری
پیکسل 7a سفید
پیکسل 7a خاکستری

به‌نظر می‌رسد که قابلیت VPN by Google One هم مانند گوشی‌های پیکسل 7 و 7 پرو بدون هزینه اضافه در دسترس کاربران پیکسل 7a قرار می‌گیرد. این موبایل همچنین با استاندارد  IP67  در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. نظر شما درباره میان‌رده بعدی گوگل چیست؟

ارسال نظر

پربازدیدترین