|
| کد مطلب: ۱۰۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

DJI از پهپاد پرچمدار Mavic 3 Pro با سه دوربین رونمایی کرد

پهپاد جدید DJI با قیمت پایه 2199 دلار و حداکثر قیمت 4799 دلار روانه بازار می‌شود.

DJI از پهپاد پرچمدار Mavic 3 Pro با سه دوربین رونمایی کرد
منبع: دیجیاتو |

شرکت DJI جدیدترین پهپاد پرچمدار مصرفی خود را معرفی کرد: Mavic 3 Pro. پهپاد مویک 3 پرو حالا به سه دوربین شامل لنز جدید 70 میلی‌متری مجهز شده است و همچنین شامل حالت رنگ 10 بیتی D-Log M می‌شود. همچنین با بهبودهایی در دوربین‌های تله‌فوتو و همچنین فیلم‌برداری ProRes اپل در مدل Cine روبه‌رو هستیم.

پهپاد جدید DJI به چهارمین پهپاد از خانواده Mavic 3 تبدیل می‌شود و در کنار پهپادهای Mavic 3، مدل کلاسیک و Enterprise قرار می‌گیرد. این مدل هم مانند Mavic 3 در مدل‌های استاندارد و Cine روانه بازار می‌شود که مدل دوم ویژگی‌های جذاب‌تری برای سازندگان فیلم دارد.

ویژگی‌ها و قیمت پهپاد Mavic 3 Pro

مدل Cine این پهپاد از فیلم‌برداری ProRes پشتیبانی می‌کند و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و کابل انتقال دیتا با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه دارد. بااین‌حال برای خرید این مدل باید نزدیک به 1000 دلار هزینه بیشتری بپردازید.

دوربین جدید 70 میلی‌متری مورد استفاده در Mavic 3 Pro از سنسور 1/1.3 اینچی استفاده می‌کند که اندازه‌اش تفاوتی با مینی 3 پرو ندارد. البته این دوربین بسیار کوچک‌تر از دوربین اصلی هاسلبلاد این پهپاد است. به گفته DJI، دوربین جدید می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد.

سنسور اصلی دوربین پهپاد Mavic 3 Pro همان سنسور 20 مگاپیکسلی چهارسوم هاسلبلاد با دریچه دیافراگم متغیر f/2.8 تا f/11 است که تفاوتی با Mavic 3 ندارد. این دوربین می‌تواند ویدیوهای ProRes با رزولوشن 5.1K و سرعت 50 فریم بر ثانیه بگیرد. همچنین این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای DCI 4K و 4K عادی با سرعت 120 فریم بر ثانیه است.

مشخصات دوربین پهپاد Mavic 3 Pro

سنسور جدید 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم 3 برابری و امکان ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است که می‌تواند با ترکیب پیکسل‌ها، عکس‌های 12 مگاپیکسلی هم بگیرد.

دوربین سوم 12 مگاپیکسلی 1/2 اینچی با دریچه دیافراگم f/3.4 است که می‌تواند ویدیوهای 4K با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه بگیرد. این سنسور که از زوم اپتیکال 7 برابری پشتیبانی می‌کند، قادر به ضبط ویدیوهای ProRes است.

دوربین پهپاد Mavic 3 Pro روی یک گیمبال مکانیکی سه‌محوره سوار شده و همچنین از سنسورهایی برای جلوگیری از برخورد با موانع از زوایای مختلف بهره می‌برد. پهپاد جدید DJI به ویژگی‌های هوشمند زیادی مجهز شده است؛ از کروز کنترل گرفته تا FocusTrack برای ردیابی سوژه‌ها در فریم.

پهپاد DJI مویک 3 پرو

پهپاد مویک 3 پرو DJI با کنترلر DJI RC قیمتی برابر 2199 دلار دارد. اگر این پهپاد را با پکیج Fly More Combo سفارش دهید، قیمت آن به 2999 دلار می‌رسد. همین پکیج با کنترلر RD Pro قیمتش به 3899 دلار می‌رسد. درنهایت مدل Cine با 1 ترابایت حافظه SSD و کنترلر RC Pro با قیمت 4799 دلار به فروش می‌رسد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین