|
| کد مطلب: ۱۰۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

چه شارژری برای گوشی ارزان قیمت مناسب است؟

روزی روزگاری فقط برخی گوشی‌های پرچم‌دار و بسیار گران‌قیمت بدون شارژر راهی بازار می‌شدند. اما حالا سامسونگ حتی برای گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمتی مانند گلکسی A14 هم به بهانه‌ی حفظ محیط زیست، شارژر ارائه نمی‌کند.

چه شارژری برای گوشی ارزان قیمت مناسب است؟

بنابراین کاربران بعد از خرید این گوشی‌ها، باید یک شارژر جداگانه هم خریداری کنند. اما با توجه به تنوع بسیار زیاد شارژرها، برای گوشی خود باید چه شارژری بخریم؟

طبیعتا افراد زیادی همواره توصیه می‌کنند که شارژرهای تولید شده توسط همان شرکت سازنده‌ی گوشی موردنظر را خریداری کنید. اما مثلا در مورد شرکت‌هایی مانند سامسونگ، این شارژرها قیمت بالایی دارند و طبیعتا زمانی که یک کاربر گوشی اقتصادی خریداری کرده، تمایل چندانی برای هزینه‌ی هنگفت بابت خرید شارژر ندارد. همچنین خرید شارژرهای ارزان‌قیمت را هم توصیه نمی‌کنیم زیرا این شارژرها ممکن است به باتری گوشی آسیب برسانند و در بهترین حالت هم نمی‌توانند سرعت و دوام موردنظر شما را ارائه کنند.

​پس با توجه به این شرایط، برای گوشی باید چه شارژری خریداری کنیم؟ پیشنهاد ما انتخاب از بین شرکت‌هایی است که به طور تخصصی در زمینه‌ی لوازم جانبی موبایل مشغول فعالیت هستند و در این زمینه سابقه زیادی دارند. برندهایی مانند انکر و باسئوس به‌عنوان سازنده‌ی محصولات باکیفیت و بادوام شهرت دارند و اکثر این شرکت‌ها شارژرهای باکیفیتی را راهی بازار کرده‌اند. بسیاری از شارژرهای این شرکت‌ها، قیمت مناسبی دارند و از سوی دیگر عملکرد خیلی خوبی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر

پربازدیدترین