|
| کد مطلب: ۱۰۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

عکس/ تبلت تاشوی سامسونگ هم به بازار می آید

سامسونگ ظاهراً قصد دارد اواخر سال میلادی جاری از تبلت تاشوی گلکسی زد تب در کنار تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S۹ رونمایی کند.

عکس/ تبلت تاشوی سامسونگ هم به بازار می آید
منبع: دیجیاتو |

 سامسونگ ظاهراً قصد دارد اواخر سال میلادی جاری از تبلت تاشوی گلکسی زد تب در کنار تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب S۹ رونمایی کند.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Revegnus در توییتر با استناد به اطلاعات فاش‌شده از طریق SamInsider، به این نکته اشاره کرده است که اگر تبلت تاشو سامسونگ به دلایلی آماده عرضه در سال جاری ۲۰۲۳ نباشد، این دستگاه هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

براساس خبر‌های فاش‌شده و غیررسمی، به‌نظر می‌رسد تبلت تاشوی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد تب نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از نمایشگر ۷.۶ اینچی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ این شرکت داشته باشد. منبع آگاه بازار می‌گوید تبلت کره‌ای‌ها بی‌شک باید دستگاهی تاشو با نمایشگر بزرگ‌تر از گوشی هوشمند تاشو باشد، در غیر این صورت توسعه چنین دستگاهی توجیهی ندارد. درنتیجه این منبع آگاه می‌گوید احتمالاً تبلت تاشوی سامسونگ مجهز به نمایشگری ۱۰ اینچی یا بزرگ‌تر خواهد بود.

تبلت تاشو؛ نوآوری دیگری از سامسونگ

به‌نظر می‌رسد اگر چنین تبلت تاشویی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، احتمالاً به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود دستگاه تاشوی جدید از باتری با ظرفیت بالایی برخوردار باشد.

رندر‌هایی در سال ۲۰۲۱ از طریق LetsGo Digital به اشتراک گذاشته شد که طراحی احتمالی این تبلت را نشان می‌داد. پیش‌تر گفته شده بود که احتمالاً گلکسی تب زد سامسونگ به نمایشگر تاشوی سه‌گانه مجهز باشد. زمانی که رندر‌های این دستگاه در سال ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشته شدند، گفته شد که این دستگاه با نام احتمالی گلکسی زد فولد تب با نمایشگر سه‌تایی، دو لولا و یک داک مغناطیسی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین در آن مقطع زمانی هم‌زمان با رندر‌های فاش‌شده، به این موضوع نیز اشاره شد که تبلت تاشوی سامسونگ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

به‌نظر می‌رسد تبلت تاشو با چنین نمایشگر و مشخصاتی، قیمتی بالاتر از ۱۷۹۹ دلار داشته باشد. باید دید درنهایت سامسونگ دستگاه تاشوی جدید خود را با چه مشخصات و قیمتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

 

ارسال نظر

پربازدیدترین