|
| کد مطلب: ۱۰۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

۱۰ گجت که در مترو به کارتان می‌ آیند!

اگر از مترو به‌صورت پیوسته استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد هم خستگی جسمی را در طول مسیر تجربه کرده‌اید و هم با زمان پِرت زیادی مواجه شده‌اید؛ اما برای مقابله با چنین حالتی استفاده از چند گجت دیجیتال که شما را از هیاهوی رفت‌وآمد رها می‌کنند، می‌تواند راهکار خوبی باشد.

۱۰ گجت که در مترو به کارتان می‌ آیند!

رفت‌وآمد همیشه بخش جدایی ناپذیر از تجربه‌ی زیست بشری است و مترو هم یکی از وسیله‌های نقلیه‌ی پرکاربردی است که بسیاری از ما به‌طور پیوسته برای سفر در شهر از آن استفاده می‌کنیم. اما این رفت‌وآمدها که گاهی به مدت پنج روز یا بیشتر در هفته تکرار می‌شوند، به‌ویژه در مسافت‌های طولانی مانند شرق به غرب تهران یا کرج به تهران، می‌توانند خسته‌کننده باشند. پس از حضور طولانی در مترو شاید تنها چیزی که واقعا می‌خواهید این است که کمی استراحت کنید.

اما با راهکارهایی می‌توانید بار این خستگی را کاهش دهید و رفت‌وآمد را کمی قابل تحمل‌تر کنید. از گوش دادن به موسیقی با یک جفت هدزفری گرفته تا حتی ادامه‌ی راه بیرون از مترو با اسکوتر الکتریکی همه می‌توانند هنگامی که از مترو استفاده می‌کنید، حالتان را بهتر کنند.

به همین دلیل در این فهرست ۱۰ محصول را که سفر با مترو را برایتان قابل تحمل‌تر می‌کنند و باعث می‌شوند تا از زمان‌تان استفاده‌ی بهتری ببرید، معرفی می‌کنیم.

موبایل

تبلت

لپ‌تاپ

هدفون نویز کنسلینگ

هندزفری

کتابخوان الکترونیکی

پاوربانک

کنسول بازی پرتابل

ساعت هوشمند

پنکه دستی

ارسال نظر

پربازدیدترین