|
| کد مطلب: ۱۰۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

۶ لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی که در اسفند ۱۴۰۱ از ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان قیمت دارند

اگر اندازه و کیفیت صفحه نمایش در یک لپتاپ برای شما اولویت بسیار بالایی دارد، این مطلب کاملا به درد شما می‌خورد؛ چراکه در این مقاله قصد داریم بهترین لپتاپ‌‌های ۱۵.۶ اینچی موجود در بازار را تا سقف ۵۰ میلیون معرفی کنیم. ضمنا به این موضوع می‌پردازیم آیا لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی ارزش خرید دارد یا خیر.

۶ لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی که در اسفند ۱۴۰۱ از ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان قیمت دارند

به طور معمول، لپتاپ‌های حال حاضر در بازار را می‌توان فارغ از نوع و طبقه‌بندی (بالارده، میان‌رده و اقتصادی)، از لحاظ اندازه صفحه نمایش هم دسته‌بندی کرد. اکثرِ لپتاپ‌هایی که کاربرها می‌پسندند، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی دارند. حمل و نقل کردن چنین لپتاپ‌هایی راحت است و این لپتاپ‌ها آنچنان صفحه نمایش بزرگی هم ندارند که برای خرید یک کیف لپتاپ مناسب، کاربر به دردسر بیفتد.

در این یادداشت تلاش کرده‌ایم شش لپتاپ ۱۵.۶ اینچی موجود در بازار را تا سقف پنجاه میلیون گزینش و معرفی کنیم. ذکر این نکته الزامی است که محصولات مورد نظر در این مقاله، بر اساس قیمتشان در تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱ انتخاب شده‌اند. بنابراین، به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز هیچ تضمینی وجود ندارد که شش لپ تاپ ذکر شده در این مقاله در این دامنه قیمت باقی بمانند.

۱. لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Legion 5 15ITH6-i5 16G 512G 4G

۲. لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF FX506HC-F15-153050

۳. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌پی مدل Victus 15-FA0031DX

۴. لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook 15 K513EQ-BN778

۵. لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6-i5 8GB 1TB 2GB

۶. لپتاپ‌ ۱۵.۶ اینچی اینچی اچ‌پی مدل G8 255-R16-1 – کاستوم شده

ارسال نظر

پربازدیدترین